חברת נתי שירותי דרך

נהג

בישראל יש מספר חברות שמספקות שירות חשוב לנהגים שמכונה שירות דרך. שירות כזה ניתן על ידי כמה וכמה חברות, מהן גדולות ומהן קטנות. בשורות הבאות נסקור את פעילותה של אחת החברות החדשות יחסית בתחום זה, נתי שירותי דרך, שכבר הספיקה לצרף לשורותיה לא מעט לקוחות ומנויים מכל הארץ. כפי שנראה, לחברה מגוון רחב של שירותים, שאינם נופלים מאלו של חברות וותיקות ממנה בהרבה.

שירות לאורך כל הדרך

חברת נתי שירותי דרך נחשבת אמנם יחסית לחדשה לעומת חלק מהמתחרות בענף, אולם אין זה אומר שנפח פעילותה שולי. החברה, שהוקמה לפני קצת יותר מעשור שנים יש מעל למאה אלף לקוחות שמקבלים שירות מסביב לשעון, עשרים וארבע שעות ביממה.

החברה מעניקה שירות לאורך כל הדרך במקרים שבהם לקוחות מדווחים על רכב תקוע, חוסר יכולת להתניע, בעיה במצברים, תאונת דרכים, גניבה ועוד. השירות ניתן באמצעות מוקד השירות וכן באמצעות רכבי שירות שמגיעים לכל לקוח בהתאם לתיאור הבעיה. מערך התפעול כולל מכונאים מיומנים, נהגים ומפעילי גרר, מעל חמישים ניידות שירות לתיקונים ויותר ממאה וחמישים רכבי גרר ייעודיים.

חבילות שונות למנויים

כמקובל בענף, גם חברת נתי שירותי דרך פועלת למען לקוחותיה המנויים באמצעות ניהול קשרים עם ענף הביטוח ועם כל חברות הביטוח העיקריות. לחברה שיתוף פעולה פורה עם מאות רבות של סוכני ביטוח וכן עם מגוון לקוחות ומנויים שרוכשים חבילת שירות לפי טעמם.רשימה

חשוב לציין שעבור המנויים מציעה נתי שירותי דרך מגוון גדול למדי של חבילות שירות, החל מחבילת בסיס ועד לחבילה של שירותים מורחבים במיוחד. החבילות מכונות בשמות הבאים:

  • נתי בייסיק – חבילה בסיסית.
  • נתי פלוס – עם תוספת של כמה שירותים חשובים.
  • נתי פרימיום – החבילה המורחבת, עם כל התוספות.

מגוון השירותים

בין שירותי הדרך הנבחרים שמציעה נתי שירותי דרך ללקוחותיה (במסגרת חבילות המנויים השונות או בהסדר עם חברות הביטוח) ניתן למצוא:

  • שירותי גרירה וחילוץ – ניתנים במצבים שבהם לא ניתן להמשיך בנסיעה כתוצאה מתאונה, בעיות במנוע, בעיות בסטרטר, תקלות במצברים וכדומה. ישנה אפשרות לרכישת תוספות כגון שירותי פריצה ומנעולן, חילוץ מחניון, גרירה ממוסך, שירות בכבישי אגרה ועוד.
  • תיקון שמשות – שירות של החלפת השמשה במקרה של שבר או סדק. הטיפול נעשה באמצעות אנשי מקצוע ברחבי הארץ. הטיפול ניתן הן במקרים של תאונה, בשל נזק לרכב מסחרי, מבעיה שנובעת מבלאי. יש אפשרות לרכישת כיסוי מורחב.
  • רכב חליפי – קבלת רכב חליפי במקרה של גניבת הרכב או במקרה של תאונה.
  • החלפת צמיג – לקוחות שרוכשים כיסוי זה יכולים להזמין את נציג החברה לצורך החלפת גלגל במקרה של נקר.הצעה
  • החלפת רדיו דיסק – במקרה של גניבה.
  • שירות של תדלוק או טיפול במקרים של מילוי דלק מסוג לא נכון.
  • אחסנת הרכב לתקופות קצרות או ארוכות יותר.
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.