Site icon מוקד שירותי דרך וגרירה

שירותי דרך וגרירה

שירותי דרך וגרירהשירותי דרך וגרירה הם שירותים הניתנים על ידי חברות שונות והם נועדים לסייע לבעלי רכבים שנתקעו באמצע הדרך. בביטוח, ניתן להוסיף כיסוי של שירותי דרך וגרירה המאפשר להנות מהשירותים בכל מקרה של תקלה. על כך נרחיב במאמר הבא.  

 

שירותי דרך וגרירה- מהם שירותי גרירה?

שירותי גרירה הם שירותים שניתנים במטרה להוביל כלי רכב קטנים או גדולים שנתקעו מסיבות שונות. על ידי שירותי גרירה, ניתן להוביל את הרכבים לכל יעד שתבחרו. שירותי גרירה מתבצעים על ידי חברות גרירה או אנשים פרטיים על ידי רכבים מתאימים שיכולים להעמיס או לגרור רכבים, בצורות שונות, על מנת להוביל אותם למקום הנדרש. 

 

מהם שירותי דרך? 

לעומת שירותי גרירה, שירותי דרך הם שירותים בהם אתם מקבלים תיקונים קלים באמצע הדרך. כלומר, לא תאלצו להמתין לגרר שיגרור אתכם למוסך, אלא תוכלו לקבל תיקונים קלים באמצע הדרך שיוכלו לעזור לכם להמשיך בנסיעה בכוחות עצמכם. בדרך כלל מדובר בתיקונים כמו התנעת הרכב, החלפת גלגל וכדומה. כמובן שבמקרה הצורך ניתן יהיה לחלץ את הרכב ולגרור אותו למוסך. מדובר בשירות די פשוט שניתן על ידי חברות גרירה רבות. בדרך כלל חברת גרירה משתפת פעולה עם ספק שירותי דרך וכך על ידי שיחת טלפון ופירוט התקלה אתם יכולים לדעת האם שירותי דרך יעזרו. 

חברה המעניקה שירותי דרך וגרירה

כאשר אתם מחפשים חברת גרירה יש להתחשב במספר אלמנטים שונים כמו חברה בעלת זמינות גבוהה וחברה שעובדת בפריסה ארצית. אלמנט חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון הוא האם החברה מעניקה שירותי דרך וגרירה. קיימות חברות גרירה רבות המעניקות את שני השירותים. ההמלצה שלנו, היא לבחור בגרר שיכול להעניק לכם את שני השירותים הללו, שירותי דרך וגרירה. כך תוכלו לקבל את השירות המתאים לכם בזמן המתאים לכם, שמתאים לתקלה של הרכב ולסוג הרכב. 

 

מהם שירותי דרך וגרירה בביטוח?

שירותי דרך וגרירה הוא כיסוי שניתן להוסיף לביטוח הרכב המקיף או לביטוח צד ג'. במידה שרכבתם רק ביטוח חובה, לא תוכלו להוסיף כיסוי של שירותי דרך וגרירה. למעשה, כיסוי שירותי דרך וגרירה הוא חבילת הרחבה לביטוח, אך בשנים האחרונות היא הפכה לכיסוי סטנדרטי מאחר והנהגים זוכים לשקט נפשי ויכולים להנות משירותי גרירה או שירותי דרך בכל תקלה לרכב באמצע הדרך. 

על ידי כיסוי שירותי דרך וגרירה, תוכלו להשתמש בשירותים עבור כל תקלה בקלות ובמהירות. כל מה שתאלצו לעשות הוא לבצע שיחת טלפון לחברת הביטוח של הרכב שלכם ותקבלו הפניה לחברת שירותי גרירה ודרך. 

 

אלמנטים המשפיעים על המחיר

המחיר עבור שירותי דרך וגרירה הוא לא קבוע והוא מושפע מאלמנטים שונים. ריכזנו לכם את האלמנטים המשפיעים על המחיר- 

אז כמה עולים שירותי דרך וגרירה?

לאחר שהבנו את הגורמים המשפיעים על העלות של שירותי דרך וגרירה, ריכזנו לכם ממוצע מחירים- 

Exit mobile version