אודות – המרכז לשירותי דרך וגרירת רכבים

בעולם הנוכחי, רווי הלחצים והעומס – האדם הממוצע מסתמך על כלי הרכב שלו לאורך כל שעות היום. כלי הרכב שלנו מסייע לנו להתנייד ממקום למקום ולעמוד בלוח הזמנים הלחוץ שלנו – כשאנחנו נוסעים וחוזרים מהעבודה, מסיעים את הילדים לבתי הספר והגנים, מקפיצים את הילדים לחוגים, ובסופו של דבר – עבור כל דבר שאנחנו זקוקים לו במהלך היום. אולם, כל אדם עשוי להיתקל במהלך חייו בסיטואציה שבה הוא נכנס לרכב, עומד להתניע אותו, ומגלה כי הרכב תקול. לחלופין, הוא עשוי להיתקל במצב שבו כלי הרכב נתקע לצידי הדרך, ולא ניתן להמשיך את הנסיעה בצורה תקינה. כמובן, שברוב רובם המכריע של המקרים, זה לא תרחיש שאנחנו צופים מבעוד מועד ולכן דבר כזה, עלול לשבש לנו את כל היום, ולעתים אפילו כמה ימים מהשבוע.

במקרים כאלה – סביר להניח שנזדקק לשירותים של גרירת רכבים ושירותי דרך. שירותים שנועדו לחלץ אותנו במצבים לא מתוכננים ובלתי צפויים אלה, ולסייע לנו להמשיך את שגרת החיים ולפגוע בה כמה שפחות. בשביל זה בדיוק הקמנו את המרכז לשירותי דרך וגרירת רכבים – מרכז שנועד לספק מענה תמידי סביב השעון עבור נהגים שנתקלים בסיטואציה שבה הם לא יכולים להמשיך את הנסיעה שלהם ברכב בצורה סדירה. בעיות שכאלה, עשויות למעשה להופיע בתצורות שונות – בעיות בהתנעה, רכבים שנתקעים, גניבת רכבים, וכיוצא בזאת.

אתר האינטרנט של המרכז לשירותי דרך ולגרירת רכבים – הוא אתר אינטרנט חדשני וראשון מסוגו – אשר מרכז תחתיו מידע רלוונטי רב עבור כל מי שזקוק לשירותי דרך וגרירת רכבים. באתר האינטרנט שלנו, אשר נמצא בכתובת האינטרנט הבאה – https://www.zehuze.co.il/ נוכל למצוא למעשה מאמרים רבים שעוסקים בסוגיות הבאות – שירותי גרירה, חילוצי מכוניות, כמה עולה כל שירות שאנחנו מציעים, ועוד מידע חשוב רב.

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.