גרירת רכב מחניה פרטית

גרירת רכב מחניה פרטיתחזרתם הביתה אחרי יום ארוך, נכנסתם לחניה שלכם והבחנתם ברכב זר שמחנה לכם בחניה? אם יש לכם איך ליצור קשר עם בעלי הרכב תוכלו לעשות זאת, אך אם לא, כנראה שתאלצו להיעזר בשירותי גרירת רכב מחניה פרטית. על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

גרירת רכב מחניה פרטית- מהם שירותי גרירה?

שירותי גרירה הם שירותים שניתנים במטרה להוביל כלי רכב קטנים או גדולים שנתקעו מסיבות שונות. על ידי שירותי גרירה, ניתן להוביל את הרכבים לכל יעד שתבחרו. שירותי גרירה מתבצעים על ידי חברות גרירה או אנשים פרטיים על ידי רכבים מתאימים שיכולים להעמיס או לגרור רכבים, בצורות שונות, על מנת להוביל אותם למקום הנדרש. 

כאשר רכב מחנה לנו בחניה הפרטית שלנו ולא תהיה לנו דרך להיכנס לחניה, נצטרך להיעזר בשירותי גרירת רכב מחניה פרטית. על ידי כך נוכל להוביל את הרכב שהחנה לנו לחניה ולפנות לנו את החניה. 

 

גרירת רכב מחניה פרטית- מה נכלל בשטח החניה?

על מנת להבין מה נחשב לחסימה של חניה פרטית נפרט בפניכם מה נכלל בשטח החניה. שטח החניה מתחלק לשני חלקים- החלק הראשון הוא שטח החניה (שטח הבסיס) והחלק השני הוא השטח הדרוש לתמרון על מנת להיכנס ולצאת מהחניה (השטח הנלווה). 

גרירת רכב מחניה פרטית- סוגי גרר

לפני שאנחנו ממהרים להזמין שירותי גרירת רכב מחניה פרטית, יש לקחת בחשבון שקיימים סוגים שונים של רכבי גרר ולכן עלינו להכיר אותם ואת ההבדלים ביניהם על מנת שיגיע גרר שמתאים לרכב שהחנה לנו בחניה. לדוגמא, קיימים רכבי גרר שמעלים את הרכב על משטח הרמה על ידי מנוף, יש כאלה שמרימים על ידי כבל גרירה חשמלי ויש כאלה שגוררים את הרכב כאשר הוא נוסע על הגלגלים האחוריים שלו. 

לכן, חשוב מאוד לוודא איזה סוג רכב גרר יתאים לרכב. כלומר, אם אתם מזמינים שירותי גרירה לרכב פרטי כנראה שיגיע סוג גרר אחר מאשר אם תזמינו שירותי גרר לרכב מסחרי.

לשם כך חשוב מאוד לדבר עם חברת גרירה ולציין בפניה את סוג הרכב ואת הדגם שלו. ניתן אף לשלוח להם תמונות של הרכב ממספר זוויות, על מנת שהם יוכלו לדעת איזה סוג רכב להפנות אלינו והאם יש להם סוג רכב כזה, שכן לא כל חברת גרירה עובדת עם כל סוגי רכבי הגרר שקיימים. 

 

גרירת רכב מחניה פרטית- זמינות

אחד הדברים הקריטיים שיש לקחת בחשבון בהזמנת שירותי גרירה הוא מהי זמינות החברה. קיימות חברות גרירה שעובדות 24 שעות ביממה ויכולות להעניק לכם סיוע בכל שעה במהלך היממה. בדרך כלל, במיוחד אם נתקענו באמצע הדרך, נצטרך לקבל שירותי גרירה באופן מידי. לכן, לפני שאנחנו בוחרים חברת גרירה חשוב לוודא מה הזמינות שלה והאם היא יכולה להעניק לנו סיוע מידי. אף אחד לא רוצה להיתקע באמצע הלילה כאשר רכב חוסם לו את החניה בלי היכולת לעשות שום דבר בנידון ולקבל עזרה. לכן, חפשו אילו חברות גרירה עובדות 24/7 על מנת שתוכלו לקבל שירות בכל שעה משעות היום ובכל יום, כולל שבתות וחגים.

 

גרירת רכב מחניה פרטית- בחרו בחברה מקצועית ואמינה

המקצועיות של חברת הגרירה ושל אנשי הגרר שהיא מעסיקה היא אחד הדברים החשובים ביותר שיכולים למנוע נזקים לרכב במהלך הגרירה. קיימים מקרים רבים בהם נגרמים נזקים לרכבים בעקבות גרירה לא נכונה, חיבור לא נכון או העמסה לא נכונה של הרכב על הגרר. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות כמו חיבור נקודות עיגון לא נכונות או עיגון רופף וכדומה. חשוב מאוד לוודא מול חברת הגרירה שהרכב שלנו מתאים לגרירה. 

כמו כן, שימו לב שקיימים אנשים פרטיים המחזיקים רכבי גרר. ההמלצה שלנו היא לפנות לחברת גרירה מקצועית ואמינה, בעלת ניסיון המעניקה לכם אחריות על הגרירה. ישנם אנשים פרטיים רבים המעניקים שירותי גרירה, עובדים בצורה לא מקצועית כלל ואף מנצלים לרעה את המצב הלחוץ בו בעל הרכב נמצא.

מחיר גרירת רגב מחניה פרטיתגרירת רגב מחניה פרטית- מחיר

קשה לענות על השאלה הזו באופן חד משמעי מאחר והתשובה תלויה בגורמים שונים שמשפיעים על המחיר. הגורם הראשון הוא מתי אתם צריכים את הגרירה. מתי נתקעתם? האם אתם צריכים שירותי גרירה באמצע הלילה או במהלך היום? האם נתקעתם בשבת או בחג או ביום חול? כל אלה ישפיעו על המחיר. כמובן ששירותי גרירה בלילה או בימי שבת וחג יהיו יקרים יותר מאשר גרירה במהלך יום חול בשעות הצהריים או הבוקר. 

מלבד לגורם זה יש גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר כמו מיקום גאוגרפי ומרחק הגרירה. המחיר עבור גרירת רכב שנמצא במרכז לא תעלה כמו גרירה של רכב שנתקע סמוך לאילת או ברמת הגולן. כמו כן, אם אתם סמוך לאילת ואתם רוצים לגרור את הרכב לאילת, מרחק הגרירה לא יהיה משמעותי. מצד שני אם אתם רוצים לגרור את הרכב חזרה למרכז או לצפון הארץ למוסך הקרוב לבית שלכם, שירותי הגרירה יעלו בהתאם למרחק הגרירה. 

ריכזנו לכם ממוצע מחירים- 

  • גרירת רכב פרטי עד ל-10 ק"מ- המחיר ינוע בין 100 ל-300 שקלים. 
  • גרירת רכב פרטי בין 10 ל-30 ק"מ- המחיר ינוע בין 300 ל-500 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 10 שקלים. 
  • גרירת אופנוע בתוך העיר- המחיר ינוע בין 150 לבין 200 שקלים.
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-10 ק"מ- המחיר ינוע בין 200 ל-400 שקלים. 
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-30 ק"מ- המחיר ינוע בין 400 ל-600 שקלים. 
  • גרירת משאית מעל 3.5 טון עד 30 ק"מ- המחיר ינוע בין 700 ל-900 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 15 שקלים. 
  • תוספת על קריאה לגרר בשעות הלילה או בימי שבת וחג- בין 120% ל-175%. 
גרירת רכב מחניה פרטית
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.