כיצד בוחרים חברת גרירה?

לכולנו קרה לא פעם ולא פעמיים שנתקענו עם הרכב מסיבות שונות. במקרים כאלה בדרך כלל נאלץ להיעזר בשירותי גרירה. במצב כזה הדבר החשוב ביותר הוא לבחור בחברת גרירה שתגיע למקום כמה שיותר מהר. אך כיצד בוחרים חברת גרירה? ריכזנו לכם מספר טיפים בנושא. 

 

אז כיצד 

כיצד בוחרים חברת גרירה

בוחרים חברת גרירה?

אז נתקעתם באמצע הדרך ואתם רוצים להזמין שירותי גרירה. אך כיצד בוחרים חברת גרירה? קיימים מספר טיפים שמומלץ לקחת בחשבון כאשר מנסים להבין כיצד בוחרים חברת גרירה. 

 

  • סוגי רכבי גרר שונים

קודם כל יש לקחת בחשבון שקיימים סוגים שונים של רכבי גרר ולכן עלינו להכיר אותם ואת ההבדלים ביניהם על מנת שנוכל לבחור בזה שמתאים לרכב שלנו. לדוגמא, קיימים רכבי גרר שמעלים את הרכב על משטח הרמה על ידי מנוף, יש כאלה שמרימים על ידי כבל גרירה חשמלי ויש כאלה שגוררים את הרכב כאשר הוא נוסע על הגלגלים האחוריים שלו. 

לכן, הטיפ הראשון שלנו לשאלה כיצד בוחרים חברת גרירה, הוא לוודא איזה סוג רכב גרר יתאים לרכב שלכם ולבעיה שלו. כלומר, אם אתם מזמינים שירותי גרירה לרכב שעבר תאונה, ברוב המקרים יהיה מומלץ להזמין רכב גרר בו מרימים את הרכב על משטח הרמה. הסיבה לכך היא שלאחר תאונה פעמים רבות יהיה קשה לעגן את הרכב לגרר שמבצע גרירה של הרכב ולא הרמה שלו. כמו כן במקרים בהם הרכב נפגע גם בחלקיו האחוריים לא ניתן יהיה לגרור אותו על הגלגלים האחוריים שלו. 

לכן חשוב מאוד לדבר עם חברת גרירה ולתאר לה בפירוט את התקלה של הרכב ואף לשלוח להם תמונות של הרכב ממספר זוויות, על מנת שהם יוכלו לדעת איזה סוג רכב להפנות אלינו והאם יש להם סוג רכב כזה, שכן לא כל חברת גרירה עובדת עם כל סוגי רכבי הגרר שקיימים. 

  • זמינות החברה

הטיפ השני לשאלה כיצד בוחרים חברת גרירה הוא מהי זמינות החברה. קיימות חברות גרירה שעובדות 24 שעות ביממה ויכולות להעניק לכם סיוע בכל שעה במהלך היממה. בדרך כלל, במיוחד אם נתקענו באמצע הדרך, נצטרך לקבל שירותי גרירה באופן מידי. לכן, לפני שאנחנו בוחרים חברת גרירה חשוב לוודא מה הזמינות שלה והאם היא יכולה להעניק לנו סיוע מידי. אף אחד לא רוצה להיתקע באמצע הלילה בשולי כביש חשוך בלי אפשרות לקבל עזרה. לכן, חפשו אילו חברות גרירה עובדות 24/7 על מנת שתוכלו לקבל שירות בכל שעה משעות היום ובכל יום, כולל שבתות וחגים. 

 

  • שירות בפריסה ארצית

טיפ נוסף הוא לעבוד עם חברת גרירה שמעניקה שירותי גרירה בפריסת ארצית. כך תוכלו להיעזר בה גם אם נסעתם במסלול הקבוע שלכם לעבודה וגם אם נסעתם לאילת או לצימר בצפון. במקרה שנתקעים עם הרכב, קשה להתחיל לחפש שירותי גרירה מקומיים. כמו כן, במידה שנתקענו במקום שרחוק מהבית שלנו, נרצה שהגרר יביא את הרכב למקום שקרוב לבית שלנו על מנת שלא נצטרך להתרוצץ ברחבי הארץ על מנת להחזיר את הרכב אלינו. לכן, על מנת שתוכלו לפנות לחברת גרירה שאתם מכירים מכל מקום בארץ ולקבל שירותי גרירה לכל מקום שתרצו, מומלץ לחפש חברת גרירה שמעניקה שירותי גרירה בפריסה ארצית. כך על ידי שיחת טלפון פשוטה יגיע אליכם הגרר הקרוב אליכם ביותר. 

 

  • שירותי דרך

קיימות חברות גרירה המעניקות גם שירותי דרך. אך מהם שירותי דרך? לעומת שירותי גרירה, שירותי דרך הם שירותים בהם אתם מקבלים תיקונים קלים באמצע הדרך. כלומר, לא תאלצו להמתין לגרר שיגרור אתכם למוסך, אלא תוכלו לקבל תיקונים קלים באמצע הדרך שיוכלו לעזור לכם להמשיך בנסיעה בכוחות עצמכם. בדרך כלל מדובר בתיקונים כמו התנעת הרכב, החלפת גלגל וכדומה. כמובן שבמקרה הצורך ניתן יהיה לחלץ את הרכב ולגרור אותו למוסך. מדובר בשירות די פשוט שניתן על ידי חברות גרירה רבות. בדרך כלל חברת גרירה משתפת פעולה עם ספק שירותי דרך וכך על ידי שיחת טלפון ופירוט התקלה אתם יכולים לדעת האם שירותי דרך יעזרו. לכן, טיפ נוסף לשאלה כיצד בוחרים חברת גרירה הוא לבחור בחברה שמעניקה גם שירותי דרך. 

 

  • מקצועיות, אמינות ואחריות

המקצועיות של חברת הגרירה ושל אנשי הגרר שהיא מעסיקה היא אחד הדברים החשובים ביותר שיכולים למנוע נזקים לרכב במהלך הגרירה. קיימים מקרים רבים בהם נגרמים נזקים לרכבים בעקבות גרירה לא נכונה, חיבור לא נכון או העמסה לא נכונה של הרכב על הגרר. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות כמו חיבור נקודות עיגון לא נכונות או עיגון רופף וכדומה. חשוב מאוד לוודא מול חברת הגרירה שהרכב שלנו מתאים לגרירה. 

כמו כן, שימו לב שקיימים אנשים פרטיים המחזיקים רכבי גרר. ההמלצה שלנו היא לפנות לחברת גרירה מקצועית ואמינה, בעלת ניסיון המעניקה לכם אחריות על הגרירה. ישנם אנשים פרטיים רבים המעניקים שירותי גרירה, עובדים בצורה לא מקצועית כלל ואף מנצלים לרעה את המצב הלחוץ בו בעל הרכב נמצא.

 

  • רכבים ישנים או הרוסים

ישנם מקרים בהם מדובר ברכב ישן מאוד או ברכב שעבר תאונה קשה ואין טעם לבצע גרירה של הרכב למוסך. במקרים כאלה הפתרון הטוב ביותר יהיה להיפטר מהרכב. במצב כזה יש לבצע הליך הורדת רכב מהכביש במשרד הרישוי ולמכור את הרכב לפירוק. לכן ההמלצה שלנו היא לבחור בחברת גרירה שמעניקה שירות מתאים לכך וקונה רכבים לפירוק. 

 

  • מחיר

הטיפ האחרון שלנו לשאלה כיצד בוחרים חברת גרירה הוא לבצע השוואת מחירים. קיימות חברות רבות המעניקות שירותים שונים במחירים שונים. בצעו סקר שוק ובדקו מה המחירים המקובלים. כמו כן, בדקו מה כל חברה מציעה בתמורה למחיר אותו היא מבקשת. 

כיצד בוחרים חברת גרירה
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.