כמה עולה גרר?

כמה עולה גררנתקעתם באמצע הדרך ואתם צריכים שירותי גרירה. לשם כך מומלץ לבחור בחברה מקצועית ואמינה שתעניק לכם את השירות המתאים במחירים נוחים. קיימים אנשי גרירה שונים שיכולים לנצל את המצוקה והלחץ בהם אתם נמצאים בעקבות היתקעות באמצע הדרך, במיוחד אם הסיבה לכך היא תאונה. אז כמה עולה גרר? במאמר הבא נפרט על כך. 

 

כמה עולה גרר- מה משפיע על העלות?

קשה לענות על השאלה כמה עולה גרר באופן חד משמעי מאחר והתשובה תלויה בגורמים שונים שמשפיעים על המחיר. ריכזנו לכם את הגורמים המרכזיים שיש להתחשב בהם-

  • מיקום גאוגרפי- נתקעתם עם הרכב במרכז הארץ או במהלך נסיעה לאילת? כמובן שהמחיר עבור גרירת רכב שנמצא במרכז לא תעלה כמו גרירה של רכב שנתקע סמוך לאילת או ברמת הגולן. לכן, יש לקחת בחשבון שלמיקום הגאוגרפי שלכם תהיה השפעה על המחיר. 
  • מרחק הגרירה- מלבד המיקום הגאוגרפי, גם למרחק הגרירה תהיה השפעה. כלומר, אם נתקעתם סמוך לאילת ואתם רוצים לגרור את הרכב לאילת, מרחק הגרירה לא יהיה משמעותי. מצד שני אם אתם רוצים לגרור את הרכב חזרה למרכז או לצפון הארץ למוסך הקרוב לבית שלכם, שירותי הגרירה יעלו בהתאם למרחק הגרירה. 
  • סוג השטח- יכול להיות מצב בו נתקעתם עם הרכב על כביש מהיר, יכול להיות מצב בו נתקעתם ברחוב שקט וקטן ויכול להיות מצב בו נתקעתם בדרך עפר או בבוץ טובעני. לכל שטח תהיה השפעה על המחיר. כמובן שאם נתקעתם בדרך עפר או בבוץ טובעני, לרכב הגרירה יהיה הרבה  יותר קשה להגיע אליכם מאשר אם נתקעתם בכביש מהיר ולכן תהיה לכך השפעה משמעותית על המחיר. 
  • סוג הרכב- כמובן שגם לסוג הרכב תהיה השפעה על המחיר. אם תבקשו לגרור רכב פרטי המחיר יהיה שונה מאשר אם תבקשו לגרור רכב מסחרי גדול וכבד. יש להתאים את רכב הגרר לסוג הרכב הנגרר, כמו כן, יש לקחת בחשבון את מורכבות העבודה, מה שיכול להשפיע על המחיר באופן משמעותי. 
  • סוג התקלה- הבנו שסוג הרכב שיש לכם ישפיע על סוג רכב הגרר. אך מלבד זאת, גם תקלות שונות יכולות להשפיע על סוג רכב הגרר גם. כלומר, קיימים רכבי גרר שמעלים את הרכב על משטח הרמה על ידי מנוף, יש כאלה שמרימים על ידי כבל גרירה חשמלי ויש כאלה שגוררים את הרכב כאשר הוא נוסע על הגלגלים האחוריים שלו. לדוגמא, במצב של תאונה קשה, לא ניתן יהיה לגרור את הרכב על הגלגלים האחוריים שלו ולכן יש להתאים את רכב הגרר לסוג התקלה, מה שישפיע על המחיר. 
  • זמן הגרירה- מתי נתקעתם? האם אתם צריכים שירותי גרירה באמצע הלילה או במהלך היום? האם נתקעתם בשבת או בחג או ביום חול? כל אלה ישפיעו על המחיר. כמובן ששירותי גרירה בלילה או בימי שבת וחג יהיו יקרים יותר מאשר גרירה במהלך יום חול בשעות הצהריים או הבוקר. 

אז כמה עולה גרר?

לאחר שהבנו את הגורמים המשפיעים על העלות של שירותי גרירה, ריכזנו לכם ממוצע מחירים- 

  • גרירת רכב פרטי עד ל-10 ק"מ- העלות תנוע בין 100 ל-300 שקלים. 
  • גרירת רכב פרטי בין 10 ל-30 ק"מ- העלות תנוע בין 300 ל-500 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 10 שקלים. 
  • גרירת אופנוע בתוך העיר- העלות תנוע בין 150 לבין 200 שקלים.
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-10 ק"מ- העלות תנוע בין 200 ל-400 שקלים. 
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-30 ק"מ- העלות תנוע בין 400 ל-600 שקלים. 
  • גרירת משאית מעל 3.5 טון עד 30 ק"מ- העלות תנוע בין 700 ל-900 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 15 שקלים. 
  • תוספת על קריאה לגרר בשעות הלילה או בימי שבת וחג- בין 120% ל-175%. 

 

כמה עולה גרר- בחרו בחברה מקצועיתכמה עולה גרר- בחרו בחברה מקצועית

המקצועיות של חברת הגרירה ושל אנשי הגרר שהיא מעסיקה היא אחד הדברים החשובים ביותר שיכולים למנוע נזקים לרכב במהלך הגרירה. קיימים מקרים רבים בהם נגרמים נזקים לרכבים בעקבות גרירה לא נכונה, חיבור לא נכון או העמסה לא נכונה של הרכב על הגרר. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות כמו חיבור נקודות עיגון לא נכונות או עיגון רופף וכדומה. חשוב מאוד לוודא מול חברת הגרירה שהרכב שלנו מתאים לגרירה. 

כמו כן, שימו לב שקיימים אנשים פרטיים המחזיקים רכבי גרר. ההמלצה שלנו היא לפנות לחברת גרירה מקצועית ואמינה, בעלת ניסיון המעניקה לכם אחריות על הגרירה. ישנם אנשים פרטיים רבים המעניקים שירותי גרירה, עובדים בצורה לא מקצועית כלל ואף מנצלים לרעה את המצב הלחוץ בו בעל הרכב נמצא.

כמו כן, אנו ממליצים לבצע השוואת מחירים. קיימות חברות רבות המעניקות שירותים שונים במחירים שונים. בצעו סקר שוק ובדקו מה המחירים המקובלים. כמו כן, בדקו מה כל חברה מציעה בתמורה למחיר אותו היא מבקשת.

כמה עולה גרר- שירותי דרך

ישנם מקרים בהם הפתרון הטוב ביותר ואף הזול יותר יהיה לקבל שירותי דרך. קיימות חברות גרירה רבות המעניקות גם שירותי דרך. אך מהם שירותי דרך? לעומת שירותי גרירה, שירותי דרך הם שירותים בהם אתם מקבלים תיקונים קלים באמצע הדרך. כלומר, לא תאלצו להמתין לגרר שיגרור אתכם למוסך, אלא תוכלו לקבל תיקונים קלים באמצע הדרך שיוכלו לעזור לכם להמשיך בנסיעה בכוחות עצמכם. בדרך כלל מדובר בתיקונים כמו התנעת הרכב, החלפת גלגל וכדומה. כמובן שבמקרה הצורך ניתן יהיה לחלץ את הרכב ולגרור אותו למוסך. מדובר בשירות די פשוט שניתן על ידי חברות גרירה רבות. בדרך כלל חברת גרירה משתפת פעולה עם ספק שירותי דרך וכך על ידי שיחת טלפון ופירוט התקלה אתם יכולים לדעת האם שירותי דרך יעזרו. לכן, ההמלצה שלנו היא לבחור בחברה שמעניקה גם שירותי דרך בנוסף לשירותי גרירה.

כמה עולה גרר
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.