כמה עולה לגרור רכב?

אם אתם מחפשים מחירון גרר רכב או רוצים לדעת איך מתמחרים גרירת רכב, תוכלו להשתמש בכלים כמו מחירון גרירת רכב, מה שניתן למצוא בפורטלים האינטרנטיים השונים. אם כך, כמה עולה לגרור רכב פרטי? המשיכו לקרוא. 

מעוניינים לגרור רכב פרטי? מחיר גרירת רכב פרטי נקבע לפי משקל הרכב והמרחק שצריך לגרור אותו, אבל לא רק. כמו כן, מחיר גרר רכב ייקבע גם לפי פרמטרים כמו אופי וסוג השטח שבו הרכב תקוע. למשל, בחולות ובדיונות מחיר גרירת רכבים תמיד יהיה גבוה יותר מהמחיר של גרירת רכב מכביש אספלט, או גרירת רכב שתקוע בצידי כביש עירוני. 

מחיר גרירת רכבים – כל מה שצריך לדעת 

לנוחיותכם, ריכזנו עבורכם את סוגי גרירת הרכבים הנפוצים וכן מחירון גרר רכב פרטי ומסחרי. גרירת רכב עד 10 ק"מ תעלה לכם בין 150 ₪ ל-350 ₪. אם אתם צריכים גרירת רכב עד 30 ק"מ, המחיר ינוע בין 250 – 450 ₪. ברוב חברות הגרירה, המחיר לכל קילומטר נוסף ינוע בין 8 ₪ ל-26 ₪. 

גרירת רכב מסחרי עד 10 ק"מ תעלה לכם בין 200 – 400 ₪, כאשר מחיר זה מתייחס בדרך כלל לרכבים מסחריים של עד 3.5 טון בלבד. גרירת רכב מסחרי עד 30 ק"מ תעלה לכם בין 400 – 600 ₪ אצל רוב הגרריסטים. 

כמה עולה לגרור משאית? מחירון גרירת רכבים 

לפי מחירון גרירת רכב, גרירת משאית עד 10 ק"מ תעלה לכם בין 400 – 700 ₪, כאשר גרירת משאית עד 30 ק"מ תעלה לכם בין 700 – 1,100 ₪. עוד לפי מחירון גרר רכב כמו משאית, המחיר לכל קילומטר נוסף ינוע בין 10 – 20 ₪. 

אם אתם צריכים גרירה של משאית או רכב פרטי בשבת ולילות, קחו בחשבון שקיימת תוספת של 120% עד 175% ממחיר הגרירה הסטנדרטי במהלך היום. וכמו כן, קיימת גם תוספת של 200% – 400% על גרירת רכב פרטי או משאית מחניון תת  קרקעי. במקרים אלו, ייתכן שהגרירה תצריך ציוד מיוחד, מה שמייקר את העבודה. 

למה חשוב לערוך השוואת מחירים לגרירת רכב?

השלב הראשון בבחירת חברת גרירת רכבים הוא השוואת המחירים בין החברות השונות. ניתן לעשות זאת על ידי סקירת פורטלים של השוואת מחירים לגרירת רכב, קריאת ביקורות מלקוחות קודמים ועוד. אם אינכם מצליחים למצוא מידע על התמחור של הגרר, עליכם להתקשר אליו ולשאול אותו לגבי התעריפים והשירותים שהוא גובה.

במקרה של תקלה במנוע, חשוב לבצע השוואת מחירים לגרירת רכב ברגע שאתם מוצאים את עצמכם תקועים בצידי הכביש. כמו כן, חשוב להשוות מחירים לחברות שונות המציעות שירותים כמו סיוע בדרכים. לא פעם, סיוע בדרכים יכול לפתור לכם את הבעיה במקום, מה שכמובן מייתר את הזמנת הגרר. מוזמנים לבקר בפורטל המוביל גרר פלוס לשירותי דרך והזמנת גרר.

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.