לא תמיד חייבים להגיע למוסך

כמעט כל נהג מכיר את הסיטואציה אשר בה הוא מוצא את עצמו נתקע עם הרכב בשעה הכי בלתי צפויה. זה יכול להיות כי המצבר הלך, זה גם יכול להיות בגלל צמיג שהתפוצץ וזה יכול להיות בגלל עוד אלף ואחת סיבות שהובילו לכך שהרכב לא יכול להמשיך לנסוע.

אז מה אנחנו עושים בדרך כלל כאשר יש תקלה כלשהי ברכב? פונים אל המוסך עם המכונית ומטפלים בבעיה.

אך מה עושים במקרים אשר בהם המכונית לא יכולה לנוע ואין למעשה  דרך להביא אותה אל המוסך? אז יש מצבים אשר בהם מזמינים שירותי גרר. שירותי הגרר הם לא תמיד כל כך נגישים. לפעמים זה כרוך בהמתנה ארוכה מאוד ובמקרים אחרים זה גם יהיה יקר מאוד, בהתאם למרחק שם נתקעתם עם המכונית.

אז אנחנו כאן עם האפשרות של שירותי דרך. כי מי אמר שהמוסך לא יכול להגיע אליכם?

 

שירותי דרך עד הבית

אז אמרנו שיש שירותי דרך שאלו מקלים מאוד את כל ההתנהלות ואת כל מה שכרוך בתחום הזה של טיפולי רכב. אך האמת היא שלא צריך להיקלע למצבים מורכבים כל כך כמו שתיארנו על מנת לזכות בשירות הזה של טיפולי דרך. אנחנו מציעים שיורת יעיל ומקצועי של שירותי דרך מכל הסוגים ולכל המטרות גם אם לא מדור בצורך נואש. כל שיורת שאתם צריכים כאשר אתם נמצאים על אם הדרך, כל צורך שיש לכם בחלקי חילוף כלשהם כמו מצברים, ציוד מסוגים שונים או אפילו ציוד לחניונים, אתם יכולים פשוט להזמין ולקבל עד הבית.

 

המוסך מגיע אליכם

אנחנו מציעים את כל מה שירותי הרכב בלי שיהיה עליכם לטרוח לשם כך.

אתם תוכלו להישאר במקומכם ולא רק אם זה קרה באמצע הדרך. כי אצלינו יש מענה לכל אחד. כל נהג בכל מקום שהוא יכול ליהנות משירות בלעדי של טיפולי רכב שיגיעו עד אליו.

 

שירותי גרירה וגם שירותי דרך

יש הבדל עקרוני בין שירותי גרירה לבין שירותי דרך.

בעוד ששירותי גרירה הם שירותים שאתם מקבלים בכל מקרה שבו הרכב שלכם נתקע כאשר הגרר יפנה אתכם ישירות אל המוסך, הרי ששירותי דרך הם כפי שכבר הסברנו לעיל. שירותים שמסייעים לכם להוביל לפתרונות גם כאשר אתם נמצאים על אם הדרך וזקוקים לטיפול כלשהו ברכב על מנת שהוא יוכל לשוב לתפקוד. אז איך בוחרים בסופו של דבר את השירות הרצוי במקרה הצורך?

אז אם הרכב שלכם נתקע ואתם לא יודעים האם באמת מה שתצטרכו זה תיקון במוסך או שמא תיקון קל שאפשר לעשות במקום, עדיף שתזמינו שירות שכולל גם שירותי דרך וגם שירותי גרירה. כך שתקבלו את הטיפול הנכון בזמן הנכון ותחסכו מעצמכם הוצאות מיותרות ועוגמת נפש מיותרת.

 

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.