מחירון גרר קטנועים

מחירון גרר קטנועיםקטנועים הם כלי רכב נפוצים מאוד, במיוחד עבור תושבי מרכז הארץ. במרכז הארץ הכבישים עמוסים מאוד וקשה מאוד למצוא חניה ולכן, רבים מעדיפים לרכוב על קטנועים. אם יש לכם קטנוע, אתם כנראה יודעים שחשוב מאוד להחזיר במספר של גרר קטנועים על מנת שיוכל להעניק לכם סיוע במקרה הצורך. מהו גרר קטנועים וכמה זה עולה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מחירון גרר קטנועים- מה זה?

אז נתקעתם עם הקטנוע? בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר הוא להזמין גרר קטנועים. אך מהו גרר קטנועים? גרר קטנועים הוא גרר המעניק שירותי גרירה לקטנועים. 

קודם כל נבין מהם בכלל שירותי גרירה. שירותי גרירה הם שירותים שניתנים במטרה להוביל כלי רכב קטנים או גדולים שנתקעו מסיבות שונות. על ידי שירותי גרירה, ניתן להוביל את הרכבים לכל יעד שתבחרו. שירותי גרירה מתבצעים על ידי חברות גרירה או אנשים פרטיים על ידי רכבים מתאימים שיכולים להעמיס או לגרור רכבים, בצורות שונות, על מנת להוביל אותם למקום הנדרש. 

שירותי גרירה של קטנועים אינם דומים כלל לשירותי גרירה רגילים. למעשה, מדובר על שירות שונה לגמרי. קטנועים לא ניתנים לגרירה והובלה על ידי גרר רגיל. בדרך כלל, גרר קטנועים יהיה בעל עגלה ייחודית המתחברת לגרר. העגלה הייחודית יכולה להכיל בדרך כלל מספר קטנועים, כאשר מדובר על מספר לא גדול. על מנת לגרור קטנועים, על בעל המקצוע להעלות את הקטנוע דרך רמפה באופן בטוח ולייצב את הקטנוע על ידי קשירה שלו לכיוונים שונים. חשוב מאוד לוודא שהקטנוע קשור ומקובע לחלוטין. 

שימו לב- במידה שבעלי המקצוע מציעים לכם להשכיב את הקטנוע על העגלה או לבצע את הגרירה כשאתם לא נמצאים אל תשתפו עם זה פעולה. 

מחירון גרר קטנועים- זמינות

אחד הדברים החשובים ביותר שצריכים גרר הוא לוודא כי מדובר בחברה בעלת זמינות גבוהה שיכולה להעניק לנו שירות מידי. שירותי גרירה אמורים להיות זמינים בכל שעות היום והלילה, בשבתות ובחגים על מנת שלא תתקעו באמצע הדרך מבלי אפשרות לעשות דבר בנידון. 

קיימות חברות גרירה שעובדות 24 שעות ביממה ויכולות להעניק לכם סיוע בכל שעה במהלך היממה. בדרך כלל, במיוחד אם נתקענו באמצע הדרך, נצטרך לקבל שירותי גרירה באופן מידי. לכן, לפני שאנחנו בוחרים חברת גרירה חשוב לוודא מה הזמינות שלה והאם היא יכולה להעניק לנו סיוע מידי. אף אחד לא רוצה להיתקע באמצע הלילה עם הקטנוע בשולי כביש חשוך בלי אפשרות לקבל עזרה. לכן, חפשו אילו חברות מעניקות שירותי גרירה 24/7 על מנת שתוכלו לקבל שירות בכל שעה משעות היום ובכל יום, כולל שבתות וחגים. 

 

כיצד נבחר גרר מקצועימחירון גרר קטנועים- כיצד נבחר גרר מקצועי?

קיימים מספר אלמנטים שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור בגרר קטנועים מקצועי ואמין. אלמנט ראשון שיש לקחת בחשבון הוא מהם שירותי הגרירה הפועלים היכן שאתם נמצאים. יש לקחת בחשבון כי קיימים שירותי גרירה שונים שעובדים בפריסה ארצית ולא רק בפריסה מקומית. לאחר שמצאתם שירותי גרירה באזור בו אתם נמצאים חשוב מאוד לוודא כי מדובר בבעלי מקצוע המחזיקים ברישיון. טיפ נוסף הוא לבצע השוואת מחירים. כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים אל תחפשו את המחיר הזול ביותר אלא המחיר המוצדק ביותר. קודם כל ערכו סקר שוק על מנת להבין את המחירים המקובלים בשוק. כמו כן חשוב לוודא מה כל בעל מקצוע מציע עבור המחיר אותו הוא גובה. יכולים להיות בעלי מקצוע שגובים מחיר עבור כל התהליך ואחרים שגובים רק עבור גרירה או רק עבור טיפול, לכן וודאו זאת מראש. כמובן שדבר נוסף שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא זמינות של בעל המקצוע, אך זאת פירטנו קודם. 

מחירון גרר קטנועים- פנצ'ר

כאשר נוהגים על רכב יכול לקרות מצב בו יש לנו פנצ'ר ואז נאלץ להחליף גלגל או לבקשה סיוע בכך. במקרה שנוהגים על קטנוע מדובר בתהליך מסובך הרבה יותר. קודם כל, פנצ'ר בקטנוע יכול להיות דבר מסוכן. הסיבה לכך היא שקטנוע הוא כלי רכב דו גלגלי ופנצ'ר בגלגל יכול להוביל לכך שרוכב הקטנוע יאבד שיווי משקל והדבר עלול להוביל לתאונה קשה מאוד. לכן חשוב מאוד להיות זהירים מאוד, אם שמתם לב שיש לקטנוע פנצ'ר אל תמשיכו לנהוג- זה יכול להיות סכנת מוות. במידה ששמתם לב לפנצ'ר התקשרו לשירותי גרירה או לשירותי דרך. שירותי דרך הם שירותים בהם אתם מקבלים תיקונים קלים באמצע הדרך. כלומר, לא תאלצו להמתין לגרר שיגרור אתכם למוסך, אלא תוכלו לקבל תיקונים קלים באמצע הדרך שיוכלו לעזור לכם להמשיך בנסיעה בכוחות עצמכם. בדרך כלל מדובר בתיקונים כמו התנעת הרכב, החלפת גלגל וכדומה. כמובן שבמקרה הצורך ניתן יהיה לחלץ את הרכב ולגרור אותו למוסך. מדובר בשירות די פשוט שניתן על ידי חברות גרירה רבות. בדרך כלל חברת גרירה משתפת פעולה עם ספק שירותי דרך וכך על ידי שיחת טלפון ופירוט התקלה אתם יכולים לדעת האם שירותי דרך יעזרו. 

 

מחירון גרר קטנועים- אז כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי על המחיר של גרר קטנועים מאחר ותלוי בגורמים שונים כמו מועד הגרירה (יום/ לילה/ שבת/ חג), מיקום גאוגרפי (היכן אתם נמצאים בארץ), מרחק הגרירה (לאן אתם רוצים לגרור את הקטנוע ומאיפה) ועוד. ריכזנו לכם ממוצעי מחירים- 

  • המחיר לגרר קטנועים עד 10 ק"מ ינוע בין 70 ל-150 שקלים. 
  • המחיר לגרר קטנועים עד 20 ק"מ ינוע בין 125 ל-250 שקלים. 
  • המחיר לגרר קטנועים עד 40 ק"מ ינוע בין 200 ל-450 שקלים. 
  • המחיר לגרר קטנועים עד 60 ק"מ ינוע בין 400 ל-600 שקלים. 
  • המחיר לגרר קטנועים עד 150 ק"מ ינוע בין 800 ל-1,300 שקלים. 
  • המחיר לגרר קטנועים בלילות, שבתות או חגים יתייקר בין 50% ל-100%. 
מחירון גרר קטנועים
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.