Site icon מוקד שירותי דרך וגרירה

חברת קופל גרופ (סטארט קאר קופל)

לחברת קופל גרופ כמה וכמה תחומי פעילות ובהם שירותי דרך לנהג, שירותי גרירה, שירות של אחזקה ותיקונים לטלפונים חכמים ולמוצרי חשמל, ועוד. פעילות הליבה של החברה, שהוקמה לפני מעל לחמש עשרה שנה, הינה בתחום שירותי הרכב והדרך ועל כך נרצה לספר בסקירה שלהלן.

מוקד טלפוני וגם אפליקציה

קופל גרופ מבקשת להעביר ללקוחותיה מסר של חדשנות וטיפול נוח וידידותי. לכן, מלבד מוקד שירות שמספק מענה אנושי מסביב לשעון היא מאפשרת יצירת קשר גם באמצעות אפליקציה סלולרית מתקדמת. הנוחות ביצירת קשר חשובה מאוד שכן שירותי הדרך ניתנים על פי רוב במצבים שבהם נהג מצוי בלחץ – תאונה, מנוע ששבק חיים, בעיות בהתנעה, הידלקות של נוריות אזהרה ברכב, מצב של גניבה וכדומה.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא מבוטחים של חברות הביטוח השונות (שהגיעו להסדר עם קופל גרופ) וכן מנויים שבחרו לרכוש את אחד ממוצרי החברה (חבילות שירות – ריידרים). על פי דיווחי קופל גרופ, היא מנהלת את פעילותה בשיתוף עם כאלף וחמש מאות סוכני ביטוח והיא רואה בשירות ללקוח ערך חשוב ואפילו מרכזי בפעילות החברה.

כחלק ממדיניותה מעניקה החברה ללקוחות כרטיס חבר שמקנה הטבות והנחות בתחנות דלק וחנויות נוחות, בהשכרת רכב ועוד.

כל סוגי הלקוחות

בין הלקוחות של קופל גרופ ניתן למצוא לא רק נהגים של רכב פרטי (פרייבט). לחברה הסדרים מיוחדים וחבילות שירות שנועדו גם לנהגים של רכב מסחרי, גם עבור רכב דו גלגלי (אופנועים), עבור משאיות, לרכבי ציוד מכני הנדסי, לנהגי מוניות ועוד. חבילות השירות ניתנות במקרים מסוימים להרחבה – כלומר רכישת שירותים נוספים מעבר לשירות הבסיסי.

כל השירותים לדרך

על מנת לספק ללקוחותיה את השירות שהם מצפים לו, בסטנדרטים גבוהים ובמחויבות מלאה, מעסיקה קופל גרופ עובדים מקצועיים, אנשי שירות ועובדי מנהלה. מכונאים מנוסים, נהגי רכבי גרר, אנשי רכבי שירות ועובדים נוספים מוכנים לספק מענה בטלפון או בהגעה אל הלקוח בכל מקרה של תקלה, תאונה או בעיה. בין השירותים השונים שמספקת החברה ללקוחותיה ניתן למצוא:

Exit mobile version