שירותי גרירה נכים

שירותי גרירה נכיםשירותי גרירה נכים הוא שירות שלא ניתן למצוא בכל חברות הגרירה. שירותי גרירה נכים מצריך ציוד מיוחד, אך הוא לא בהכרח שונה מאוד משירותי גרירה רגילים. עם זאת, יש מספר דגשים חשובים מאוד שיש לקחת בחשבון כאשר צריך להיעזר בשירותי גרירה נכים. מהם שירותי גרירה נכים? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהם שירותי גרירה נכים?

שירותי גרירה הם שירותים שניתנים במטרה להוביל כלי רכב קטנים או גדולים שנתקעו מסיבות שונות. על ידי שירותי גרירה, ניתן להוביל את הרכבים לכל יעד שתבחרו. שירותי גרירה מתבצעים על ידי חברות גרירה או אנשים פרטיים על ידי רכבים מתאימים שיכולים להעמיס או לגרור רכבים, בצורות שונות, על מנת להוביל אותם למקום הנדרש. ישנם סוגי רכבי גרירה שונים, המתאימים לרכבים שונים ולתקלות שונות. 

שירותי גרירה נכים, מתבצעים על ידי רכבי גרירה מתאימים לכך. למעשה, בדרך כלל הרכבים שמשמשים בעלי נכות הם רכבים מסחריים שמותאמים לבעלי הנכות. קיימים שירותים שונים מטעם המדינה המוצעים לאנשי בעלי נכות בכל הקשור לתנאי דרך. 

שירותי גרירה נכים- ביטוח רכב מאובזר לנכים

ביטוח רכב מאובזר לנכים הוא ביטוח המיועד לכל אדם בעל הגבלה על ניידות שיש ברשותו רכב מאובזר אשר משמש אותו באופן פרטי לנסיעה עצמאית או על ידי נהג. הרכבים המאובזרים מותאמים באופן אישי לפי מגבלות האדם הנוהג או משתמש ברכב. 

הרכבים המאובזרים לנכים, הם בעלי כיסויי ביטוח מיוחדים מאחר וקיימים בהם אביזרים ייחודיים המתאימים לבעלי נכות ומותאמים להם באופן אישי. כיסוי הביטוח לנכים ניתן מטעם ביטוח לאומי. יש לקחת בחשבון כי ביטוח לאומי מחייב את המבוטח להחזיק גם בביטוחים שונים כמו ביטוח מקיף מטעמו. 

בפנייה לשירותי גרירה נכים, ניתן להשתמש בפוליסה של חברת הביטוח. עם זאת יש לקחת בחשבון כי זה לא תמיד יהיה הדבר הנכון ביותר ויש לכך מספר סיבות. שימו לב כי בדרך כלל הביטוחים אליהם תהיו מחויבים יהיו בביטוח מקיף למקרה של גניבה או פגיעה בסך של עד 200,000 שקלים. 

יש אפשרות לבטח את עצמכם בחבילת שירותי דרך הכוללת קבלת רכב חלופי לתקופה של כ-30 ימים, במקרה של גניבה או תאונה, כיסוי מקיף, גרר משלמים והסעות בכל מקרה של תקלה. עם זאת יש לקחת בחשבון כי לא תמיד משתלם להמתין לשירות הניתן לכם מטעם חברת הביטוח. במקרים מסוימים יהיה פשוט יותר ומומלץ יותר לפנות לבעל מקצוע פרטי. 

 

שירותי גרירה נכים- רכב מסחרי

ציינו קודם שפעמים רבות, רכב של נכים יהיה רכב מסחרי. לא ניתן להכליל זאת על כל רכבי הנכים. למעשה יש קטגוריות מדויקות לפיהן ניתן לדעת האם הרכב נחשב לרכב מסחרי או לא. בדרך כלל רכבי נכים מתויגים תחת רכבים מסחריים אך זה לא הכרח. 

לכן, כאשר אתם מזמינים שירותי גרירה חשוב מאוד לציין את דגם הרכב שיש לכם בפני שירות לקוחות. הסיבה לכך היא שקיימים סוגים שונים של רכבי גרר המתאימים לסוגי רכבים שונים. בדרך כלל גרר של רכב פרטי יהיה שונה מגרר של רכב מסחרי. כמו כן, המחיר ישתנה בהתאם לכך לכן יש לקחת זאת בחשבון. 

 

שירותי גרירה נכים- זמינות

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר צריכים שירותי גרירה בכלל ושירותי גרירה בפרט הוא לבחור בחברת גרירה בעלת זמינות גבוהה שעובדת 24/7. קיימות חברות גרירה שעובדות 24 שעות ביממה ויכולות להעניק לכם סיוע בכל שעה במהלך היממה. בדרך כלל, במיוחד אם נתקענו באמצע הדרך, נצטרך לקבל שירותי גרירה באופן מידי. לכן, לפני שאנחנו בוחרים חברת גרירה חשוב לוודא מה הזמינות שלה והאם היא יכולה להעניק לנו סיוע מידי. אף אחד לא רוצה להיתקע באמצע הלילה בשולי כביש חשוך בלי אפשרות לקבל עזרה. לכן, חפשו אילו חברות גרירה עובדות 24/7 על מנת שתוכלו לקבל שירות בכל שעה משעות היום ובכל יום, כולל שבתות וחגים. 

יש לקחת בחשבון כי פעמים רבות חברות הביטוח לא מציעות שירותי גרירה משתלמים וזמני ההמתנה יכולים להגיע ל-3 שעות ויותר. לעומת זאת, פניה לחברה פרטית תקבל מענה מידי. 

שירותי גרירה נכים- כמה זה עולהשירותי גרירה נכים- כמה זה עולה?

אז נתקעתם באמצע הדרך ואתם רוצים להפעיל את הביטוח שלכם על מנת לקבל סיוע של שירותי גרירה. בדרך כלל, חברת הביטוח תציע מחיר יותר אטרקטיבי עבור שירותי גרירה לרכבים מאובזרים לנכים, מאחר ובכל שנה תאלצו לשלם עבור תוספת כזאת בביטוח. שימו לב כי במידה ותחליטו להפעיל את פוליסת הביטוח שלכם, בשנה לאחר מכן הפוליסה עלולה להתייקר באופן משמעותי. 

לכן, לפני שאתם מפעילים את פוליסת הביטוח שלכם, בדקו האם יכול לצאת לכם זול יותר להזמין חברת גרירה באופן פרטי. 

כאשר מזמינים חברת גרירה באופן פרטי לא ניתן לקבוע את המחיר באופן חד משמעי מאחר והוא תלוי בגורמים שונים. בין הגורמים שישפיעו על המחיר יהיו זמן הגרירה (יום/ לילה/ שבת/ חג), מיקום גאוגרפי, מרחק הגרירה, סוג הרכב, סוג התקלה וסוג השטח. ריכזנו לכם ממוצעי מחירים-

  • גרירת רכב פרטי עד ל-10 ק"מ- העלות תנוע בין 100 ל-300 שקלים. 
  • גרירת רכב פרטי בין 10 ל-30 ק"מ- העלות תנוע בין 300 ל-500 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 10 שקלים. 
  • גרירת אופנוע בתוך העיר- העלות תנוע בין 150 לבין 200 שקלים.
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-10 ק"מ- העלות תנוע בין 200 ל-400 שקלים. 
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-30 ק"מ- העלות תנוע בין 400 ל-600 שקלים. 
  • גרירת משאית מעל 3.5 טון עד 30 ק"מ- העלות תנוע בין 700 ל-900 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 15 שקלים. 
  • תוספת על קריאה לגרר בשעות הלילה או בימי שבת וחג- בין 120% ל-175%. 
שירותי גרירה נכים
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.