ביטוח צד ג' – מה הרעיון שעומד מאחוריו ולמה הוא חשוב?

בעולם הרכב מוכרים לנו שלושה סוגים של ביטוחים. ביטוח חובה שהמדינה מחייבת אותנו לרכוש, ביטוח מקיף שאנחנו נרצה לרכוש בשביל שנוכל ליהנות משורה של כיסויים רלוונטיים לרכב שלנו, וביטוח צד ג'.

ביטוח צד ג' לרכב מציע לנו אפשרות ליהנות מכיסויים במקרים בהם אנחנו פוגעים בכלי רכב או ברכוש של אחרים. מדובר על מקרים שיכולים להתרחש מדי יום, לא בכוונה כמובן. אנחנו יכולים לנהוג ברכב, להיות קרובים לרכב אחר, ללחוץ בטעות על הגז עד שנפגע ברכב שמולנו או להבדיל, לעשות רוורס לחנייה ולא לשים שאנחנו קרובים מדי לרכב שמאחורינו ולפגוע בו.

חשוב לציין, חברות ביטוח דורשות מבעלי רכבים שמבקשים לרכוש מהם ביטוח להתקין מכשירים ואלמנטים שונים שאמורים למנוע מאיתנו לפגוע בכלי רכב אחרים, אך באופן טבעי, זה לא מבטיח שלא נפגע אף פעם, אלא רק מצמצם את הסיכוי לכך ואת הסיכון שחברת הביטוח לוקחת בכך שהיא מבטחת אותנו.

מדוע חשוב לקנות ביטוח צד ג'?

החשיבות של ביטוח צד ג', כפי שאנחנו יכולים להבין, היא מעצם העובדה שכל פגיעה ברכב או ברכוש של אחרים, עלול להיות לנטל כלכלי משמעותי עלינו. אנחנו נידרש לשלם מחיר מלא בהיעדר פוליסת ביטוח.

לכן חשוב מאוד לרכוש ביטוח צד ג' שיאפשר לנו ליהנות מכיסויים שונים בעזרת נוכל לממן את ההוצאות השונות, שעלולות להידרש מאיתנו אם וכאשר נגרום נזק לרכוש של צד שלישי. צריך לציין, שעלות הפוליסה משתנה על פי מאפיינים שונים. למשל, ההיסטוריה שלנו. אם בעבר גרמנו נזק לרכב והשתמשנו בפוליסה על מנת לממן את עלויות הטיפול, אזי שחברת הביטוח תדרוש מאיתנו מחיר גבוה בעתיד כשנרצה לחדש את הפוליסה.

איך רוכשים פוליסה בצורה חכמה?

בשביל לרכוש פוליסת ביטוח בצורה חכמה, עלינו לעשות השוואת מחירים בין הצעות שונות של חברות ביטוח. בצורה כזו אנחנו גם נוכל ללמוד על הפוליסה, נוכל לקבל מידע על הצעות מחברות ביטוח וכן נוכל להשוות בין התנאים והמחירים של החברות השונות, בטרם נחליט אצל איזו חברה נרכוש פוליסה.

על מנת לעשות השוואת מחירים בצורה נכונה, יהיה נכון לפנות לחברת Wobi ולהשתמש במנגנון שלה לצורך השוואת מחירים. דרך המנגנון נקבל הצעות ונוכל להשוות ביניהן בצורה חכמה ופשוטה. לאחר מכן, נוכל לרכוש את הפוליסה הרלוונטית עבורנו.

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.