המפתח תקוע בתוך הרכב, מה עליי לעשות?

הנטייה הטבעית היא אמנם להילחץ, אבל בימינו יש כמה פתרונות שונים שיכולים להתאים לכם אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה בה אתם תקועים מחוץ לרכב. בין אם מדובר על רכב מסוג כזה או אחר, קחו בחשבון שניתן להזמין שירות אשר מגיע עד אליכם, לא משנה היכן תהיו, כולל שכפול מפתח רכב.

מה לעשות ומה לא לעשות במצב זה?

בראש ובראשונה, אל תנסו להיכנס לרכב שלכם בכוח, כי זה עלול לגרום נזק למנעול או לחלקים אחרים ברכב. לעיתים אנשים מנסים לכופף את מסגרת החלון, או חמור מזה, את הפח של הרכב סביב המנעול, מה שאחר כך מסתכם בנזקים של מאות או אלפי שקלים, תלוי כמה בכוח הם ניסו לפתוח את הרכב. לכן, ההמלצה הראשונה והכי חשובה היא, לקחת נשימה, להתאזר בסבלנות ולהזמין את הפתרון המתאים אשר מגיע עד אליכם. שירות זה נקרא מנעולן עד הבית, או לצורך העניין, עד הנקודה שבה אתם תקועים עם הרכב שלכם. עם זאת, ישנו שירות נוסף שניתן לשקול במקביל, ושירות נקרא שכפול מפתח רכב עד בית הלקוח. היכנסו לאתר מפתח בקליק כדי לבדוק מחירון מקיף של שירות זה, כמו גם כדי לערוך השוואת מחירים בין מנעולני רכבים ונותני שירותים שונים.

מה כולל שירות שכפול מפתח רכב?

שירות של שכפול מפתח לרכב, בין אם בבית הלקוח או שמא בסדנת איש המקצוע, מתבצע בד"כ בזריזות. למעט מקרים שבהם צריך קידוד מורכב של המפתח, בד"כ השירות הזה יכלול שכפול באמצעות מכונת חיתוך לפי הצורה המקורית של המפתח. כמו כן ובמידת הצורך, מפתחות מסוימים כוללים שבב אלקטרוני מובנה המשמש לאבטחת הרכב, ככה שאלה יצריכו קידוד מתאים. במקרים אלה, לאחר חיתוך המפתח, יש לתכנת אותו כך שיתקשר עם מערכת ההצתה של הרכב, עם האימובילייזר, האזעקה ושאר הרכיבים אשר המפתח מסונכרן איתם. יש לציין, אם המפתח המקורי כלל שלט חכם, ניתן לשכפל את השלט כך שהמפתח החדש יכלול את אותן פונקציות בדיוק כמו המקורי.

לסיכום, להזמין מנעולן רכב או שכפול מפתח?

בסיכומו של דבר, התשובה לשאלה הנ"ל תלויה מאוד בנסיבות. אם יש לכם מפתח ספייר, הפתרון הפשוט והזול ביותר הוא שכפול מפתח רכב עד הבית, וככה תוכלו לוודא שזה לא יקרה שוב. אם אין לכם מפתח רזרבי, לעיתים עדיין אפשרי לשחזר מפתח חדש, אבל תהליך זה מורכב יותר ודורש ציוד מיוחד, ולכן הוא יקר יותר. לסיכום, אם אינכם בטוחים איזה סוג שירות עליכם להזמין, תמיד אפשר לבקש חוות דעת מאנשי מקצוע בתחום. טיפ אחרון מאיתנו, או יותר נכון דגש חשוב אחרון: אם אתם מחליטים לפרוץ את הרכב, הזמינו אך ורק מנעולן פורץ מורשה משטרת ישראל.

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.