מתי נצטרך שירותי דרך ומתי להגיע למוסך?

מתי נזדקק לשירותי דרך ומתי למוסך? האם תקלות מסוימות מחייבות הרמה על ליפט? כיצד נדע האם אנחנו צריכים תיקון תקלה מורכבת או פחות? אם אתם שואלים את השאלות האלה, סביר להניח שכבר יצא לכם בעבר להיתקע עם הרכב וכתוצאה מכך, להתחיל לחפש פתרונות זמינים ככל הניתן. בואו נדבר על זה, קראו כאן.

שירותי דרך לרכבים – מתי נזדקק להם?

שירותי דרך לרכבים יכולים לחסוך לכם לא מעט כסף, במיוחד אם אתם מצליחים לזהות מראש שכל מה שאתם צריכים זה איש מקצוע שיגיע אליכם לכל נקודה בה אתם תקועים עם הרכב. לא פעם, זיהוי לא נכון של התקלה מוביל לכך שאנשים מחליטים להגיע לחינם למוסך, מה שאוטומטית עולה בתשלום לחברת גרירה וכן תשלום למוסך. לכן, חשוב להכיר את התקלות השונות ברכבים, ולהבין איזו תקלה ניתנת לתיקון במקום.

לצורך העניין, תקלות כמו מצבר שמתרוקן, פנצ'ר בגלגל, נעילה מחוץ לרכב, מחסור בדלק ואפילו תקלה במערכת החשמל, הן כולן תקלות קלות שניתן לפתור בעזרת שירותי דרך. יש לציין, רק חלק מהתקלות במערכת החשמל ניתנות לתיקון מיידי, בעוד כי חלקן יצריכו ביקור במוסך. אם אתם צריכים מידע נוסף בנושא זה, בקרו באתר איי מוסכים כדי לקרוא מידע נוסף על תקלות חשמל ברכבים, לבדוק מחירון עבודות חשמל לרכב ועוד.

ביקור במוסך – באילו מקרים זה נדרש?

אם אתם מעוניינים לדעת מתי ביקור במוסך הוא הכרחי, חשוב להבין כיצד לזהות תקלה מורכבת ברכבים. העניין הוא שזיהוי תקלה מורכבת ברכב יכול להיות טריקי למדי, מכיוון שהיא לא תמיד מתבטאת במאפיינים חד משמעיים או ברורים. עם זאת, ישנם מספר דברים שכדאי להיות ערים להם, כמו למשל:

  • ירידה בביצועים באופן כללי, כמו למשל קושי בהאצה או בעלייה עד כדי "גמגום" של המנוע.
  • רעשים חריגים, נקישות, חריקות או צפצופים.
  • ריחות לא נעימים, כמו למשל ריח שרוף של שמן, או ריח של מים אשר מתאדים בעקבות נזילה (הם נוזלים על המנוע החם ולכן מתאדים).
  • רעידות מנוע בזמן נסיעה או בזמן עמידה במקום.
  • רעשים מהגיר או קושי בשילוב הילוכים, לרבות חריקות בהכנסת הילוך.

לסיכום, להזמין שירותי דרך או לבקר במוסך?

בסופו של דבר, ישנן תקלות אשר מחייבות ביקור במוסך, בעוד שתקלות קלות אחרות עשויות להיפתר בעזרת שירותי דרך לרכבים. לצורך העניין, אם צריך להחליף ציריה, לתקן חלקי מערכת פליטה או ממיר קטליטי, לבדוק בעיות במערכת הבלימה ועוד, כל אלו הן בדיקות אשר מחייבות ליפט (אותו מעלון-הרמה שקיים במוסכים). לסיכום, אם אינכם בטוחים מהי הבעיה בדיוק, וכיצד מטפלים בה, זכרו כי שירותי דרך זמינים 24/7, גם בשעות לא שגרתיות. לכן, תמיד אפשר להזמין איש מקצוע כדי שיאבחן בעצמו את הבעיה. אם יתברר לבסוף שמוסך הוא הפתרון עבורכם, תוכלו לבקש מחברת שירותי הדרך להזמין לכם גרירה.

מוסך

מוסך
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.