חילוץ אופנועים ושירותי גרירה בקריות

חילוץ אופנועים ושירותי גרירה בקריותשירותי ההצלה והגרירה בקריות לעתים קרובות מתמהמהים בהגעתם, לרוב עקב סיבות טכניות כמו פקקי תנועה. וכאשר אתם צריכים חילוץ אופנועים ושירותי גרירה בקריות ובכל עיר אחרת, אתם לא יכולים לבזבז זמן מיותר. אז הנה המידע שצריך לפניכם, כך בוחרים חברת גרירת אופנועים שמגיעה מהר ועובדת בצורה יעילה.  

חילוץ אופנועים ושירותי גרירה בקריות ניתנים בתשלום בצורה פרטית, כמו גם בהסדרי ביטוח גרירת אופנועים. לא פשוט למצוא את שירות האופנוע או הגרר המתאים בקריות, אבל החדשות הטובות הן שישנן חברות מקצועיות בענף זה. חברות פרטיות בתחומי חילוץ אופנועים בקריות מהוות שירות חיוני לאנשים שעברו תאונת אופנוע או נתקעים בצד הדרך. חברות אלו מספקות שירותי חילוץ ומשאיות גרר בתעריפים נמוכים לאנשים שאחרת לא היו יכולים לחזור לכביש. יש לציין כי, הגרירה מתבצעת למוסך של האופנוע או לכל מקום אחר אליו תרצו שהאופנוע יגיע. 

כמה שאלות שכדאי לשאול אל עצמכם לפני חילוץ אופנועים 

  1. מהם הסוגים השונים של שירותי חילוץ אופנועים בקריות? – סיוע בדרכים לאופנועים, חילוץ אופנועים בשטח, גרירת אופנועים למוסך ועוד. 
  2. האם אני יכול לגרור את האופנוע שלי עם המכונית שלי? – לא ולא! אלא אם יש לכם עגלת גרירה מקצועית ואת הציוד המתאים.
  3. מהי הדרך הטובה ביותר לגרור אופנוע? – באמצעות רכב גרר מקצועי לחילוץ אופנועים.
  4. כמה עולה שירות חילוץ אופנועים? – החל מ-99 ₪ – 550 ₪ ומעלה. 
  5. כמה זמן ייקח לחברת הגרירה להגיע? – זמן ההגעה נקבע בהתאם למיקום שלכם, למרחק מחברת הגרירה, לזמינות של חברת הגרירה, בהתאם למצב מזג האוויר, העומסים בכבישים ועוד. 
  6. האם אני יכול לגרום נזק לאופנוע אם אגרור אותו לבד? – לא רק שאתם יכולים לגרום נזק לאופנוע, אתם יכולים להסתכן בפגיעה הפיזית שלכם. 
  7. האם האופנוע התקול מהווה סכנה בטיחותית? – אם כן, הקפידו לעדכן את הרשויות הרלוונטיות, חייגו 100 או מה שצריך. אל תסתכנו בגרימת נזק או תאונה חלילה. 
  8. האם חברת גרירה לא מקצועית יכולה לגרום לנזק במהלך הגרירה? – אכן כן, חברת גרירה לא מקצועית יכולה לגרום להרחבת הנזקים הקיימים באופנוע. 
  9. כדאי לערוך השוואת מחירים בין חברות חילוץ אופנועים וגרירה בקריות? – בהחלט, השוואת מחירים לגרירת אופנוע תאפשר לכם לחסוך לא מעט כסף בכיס. 
  10. כיצד בודקים את המוניטין של חברת הגרירה? – ניתן לבדוק את המוניטין והרקורד של חברת החילוץ באינטרנט, בפלטפורמות החברתיות, בפלטפורמת גוגל ביזנס ועוד. 

טיפים למציאת חברת חילוץ וגרירת אופנועים בקריות

גרירת אופנוע היא משימה קשה, והיא דורשת כישורים של איש מקצוע. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מוצאים את חברת החילוץ והגרירה המתאימה לאופנועים. קודם כל ואולי הכי חשוב, בררו איזה סוג של שירותים החברה מציעה. האם זה רק סיוע בדרכים או שהחברה מציעה גם תיקון אופנועים וגרירה למוסך? 

כמו כן, בדקו את הביקורות של החברה מלקוחות קודמים באתרים כמו גוגל, פייסבוק וכו'.ולא פחות חשוב, ודאו שיש לחברה ביטוח למקרה שמשהו חלילה ישתבש במהלך חילוץ אופנוע וגרירתו. לבסוף, נסו לברר כמה שנות ניסיון יש לחברה, והאם היא מספקת שירות גרירת אופנועים בקריות 24/7. ואם אפשרי, בקשו אסמכתאות או המלצות מחברים ובני משפחה שהשתמשו בעבר בשירותי חילוץ וגרירה לאופנועים.

חברת גרירה לא מקצועית יכולה לגרום נזק במהלך גרירה?

בהחלט, חברת גרירה לא מקצועית עלולה לגרום לנזק כשהיא גוררת אופנוע. מה יכול לקרות? הרבה דברים יכולים לקרות כאשר אופנוע נגרר על ידי חברת גרירה לא מקצועית. האופנוע יכול ליפול על הרצפה, להחליק ממשאית הגרר, להתקלקל, להינזק או אפילו ליפול מהגרר בזמן הנסיעה. 

יש גם חששות בטיחותיים כמו הסיכון שהנהג ייקלע לתאונה בגלל שהוסח דעתו ממשהו אחר ולא שם לב לתנאי התנועה סביבו. זה מה שעשוי לקרות כאשר מקבלים שירות חילוץ אופנועים ושירותי גרירה לא מקצועיים. הכי חשוב, פשוט להימנע ממצבים כאלו ע"י שאילת השאלות הנכונות. למשל, כמה עולה שירות גרר וכיצד מוזילים מחירים?

כיצד אפשר להוזיל עלויות חילוץ וגרירת אופנוע בקריות?

גרירת אופנועים היא שירות אשר ניתן על ידי חברות פרטיות. על מנת לספק את השירות הם צריכים להיות בעלי רישיון וציוד מתאים. השירותים משולמים לרוב על ידי חברות הביטוח של בעלי האופנועים. אבל במקרים בהם אין ביטוח גרירה, צריך לשלם בעצמכם על חילוץ אופנועים וגרירה בקריות. 

על מנת להפחית את עלויות החילוץ והגרירה של אופנועים, דרך אחת תהיה השוואת מחירים בין חברות גרירת אופנועים בקריות. באינטרנט תוכלו למצוא פורטלים המתמחים בכל מה שקשור להשוואת עלויות של גרירת אופנוע בקריות. פורטלים אלו מסייעים ללקוחות לגלות מהן האפשרויות העומדות בפניהם בכל הנוגע להשוואת מחירים, וכן מסייעים בבדיקת מחירים של שירותים שונים המוצעים על ידי חברות שונות.

בהתאם למה ישתנו עלויות גרירת אופנוע?

עלות גרירת האופנוע יכולה להשתנות בהתאם לסוג האופנוע ולמרחק אותו יש לגרור, אבל לא רק. צריך גם לקחת בחשבון את משקל האופנוע, את התנאים של מזג האוויר, את מצב הפקקים בכביש ועוד. בממוצע, שירותי חילוץ אופנועים בקריות אמורים להגיע תוך שעתיים – שלוש. אם אתם נדרשים להמתין יותר, אל תתרגשו, זה סביר ונפוץ. שירותי חילוץ וגרירת אופנועים בקריות חשובים, מכיוון שהם מספקים שירות לאנשים הזקוקים לעזרה בשעת חירום. ואם לפעמים צריך להמתין עוד קצת כדי לקבל שירות מקצועי, יהיה כדאי. בסופו של דבר, צריך לקחת בחשבון שגם חברת הגרירה עצמה צריכה להתמודד עם אתגרים מסוימים בדרך אליכם. 

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.