האם כדאי להשכיר רכב לחופשת החג?     

השנה החדשה כבר כאן ואיתה כל התוכניות שלא הספקנו להשלים בחופשת הקיץ. הילדים רק חזרו לבית הספר ולפני שהספקנו לנשום לרווחה, החגים הביאו איתם הזדמנויות חדשות לחופשה משפחתית. בין אם מדובר בקפיצה קטנה לסופ"ש או בטיול ארוך ומושקע, כל חופשה מושלמת דורשת רק שלושה דברים: חברה טובה, מסלול טיול מהמם ורכב שמתאים לצרכים שלך. אנחנו סמוכים ובטוחים שלשניים הראשונים כבר דאגת בעצמך. עכשיו, נשאר רק לוודא שיש לך רכב שימלא אחר כל הצרכים שלך. לקראת השכרת רכב לחופשה האידיאלית, אלו כמה טיפים עבור השכרת רכבים שיאפשרו לך לוודא שכל הדרישות שלך מכוסות.

מי נוסע איתך לחופשה הקרובה?

יש הבדל עצום בין חופשה זוגית, חופשה עם חברים או חופשה עם ילדים כשזה מגיע אל השכרת רכב לחופשה. כשילדים נכנסים לתמונה, כדאי שנוודא שהרכב שנבחר בו יוכל לתת להם מענה בטיחותי מלא. מעבר לעובדה שההיבט הזה יבטיח שהם שמורים מכל משמר, הדבר יעניק לנו שקט נפשי שהינו חיוני כדי להשתחרר באמת ולצלול אל אווירת החופשה. זה הזמן לבדוק שמושבי הרכב מותאמים לכיסאות בטיחות. חברות השכרה שמכבדות את עצמן לרוב יאפשרו לך להזמין גם את הכיסאות כחלק מעלות הרכב. כמו בכל השכרת רכב משפחתי, גם כאן כדאי שנוודא מה דירוג הבטיחות של הרכב. מעבר למושבים, מערכות בטיחות מתקדמות כמו מערכת שמירה על נתיב והתראת שמירת מרחק, יבטיחו שנשמור על ביטחונה של המשפחה כולה לאורך כל החופשה.

איזה גודל רכב מתאים לחופשה שלך?

אם מדובר בחופשה עם כל המשפחה, כמובן שהשכרת רכב מיני לא תכסה את הצרכים שלך. עם זאת, אם מדובר בחופשה ארוכה, לא בטוח שכדאי להתפשר גם על השכרת רכבים משפחתיים סטנדרטיים. סביר להניח שיהיה לכם גם מטען הכולל מזוודות בחופשה הקרובה ואחרי כמה שעות ברכב, העניינים יכולים להיעשות צפופים ובלתי נעימים. רכב עם תא נוסעים מרווח וגדול יבטיח שהחופשה תישאר נעימה גם כשמתגלגלים ממיקום למיקום.

שאלה מרכזית בהשכרת רכבים: לאן נוסעים?

יעד הנסיעה שלך ישפיע על היבטים רבים כשזה מגיע לאופן בו החופשה תתנהל. עלינו לארוז בהתאם ליעד, לתכנן אטרקציות ולחשב את לוח הזמנים שלנו בהתאם למרחקי הנסיעה. בדיוק באותה המידה, כשנגיע אל סוכנות השכרת רכבים, כדאי שנדע לאילו יעדים נדרש לנו הרכב.

השכרת רכבים לחופשה בעיר

המתח והצפצופים, הפקקים, קשיי ההתמצאות והפיקוח הקפדני, כל אלו עשויים להפוך כל נסיעה בעיר למתישה. במקרים כמו אלו, כדאי שנבחר ברכב קטן ככל שהדבר מתאים. רכב בעל ממדים קומפקטיים יבטיח שנוכל למצוא חניה בקלות ולהתנהל בגמישות על הכביש. כמובן שגודל הוא עניין יחסי. כיום יש לא מעט רכבים שאינם תופסים מקום רב על הכביש אבל מציעים שטח מרווח בתא הנוסעים והמטען.

השכרת רכב לנסיעת שטח

אם החלטת לצאת להרפתקאות מאתגרות כמו טיולי שטח, סנפלינג, סקי או כל פעילות אחרת בשטח, כדאי לקחת כמה נקודות בחשבון.

  • ראשית, סביר מאוד להניח שיידרש לך מטען רב מהרגיל. כדאי לבחון מראש כמה מקום ידרוש ציוד המחנאות או הספורט שלנו ולוודא שהרכב יוכל לשאת הכול ועדיין נוכל לשבת בנוחות.
  • לאחר מכן, ככל שנדרשת נסיעה בשטח מאתגר, כדאי לשקול השכרת רכבים המתאימים לנסיעה בתנאים כאלו. רכבי 4X4 עם גחון גבוה יספקו לך מענה לרוב הצרכים הבסיסיים.
  • חשוב לברר שיש לך את הכיסוי הביטוחי המתאים כדי לקחת את הרכב לתנאי שטח. ניתן לברר זאת מול חברת ההשכרה.

תשומת הלב הנכונה לפרטים והמוכנות לקחת את הזמן כדי לעשות את הבירורים המתאימים יבטיחו שהחופשה הבאה תעניק לנו חוויית נסיעה מושלמת.

 

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.