הגיע הזמן לתידלוק חכם הכירו את mylpg

דלק

מערכת הדלק היא מערכת הצינורות והשסתומים המספקת דלק מהמיכל למנוע. הוא משלב קרבורטור, משאבת דלק, מסנן דלק ומזרקים. מנועי רכב נועדו לשרוף בנזין או דיזל. סוג הדלק המשמש קובע כיצד הוא מועבר למנוע. הדרך הנפוצה ביותר למנועי בנזין היא קרבורטור שמערבב אוויר עם גז ואז שולח אותו לתוך הצילינדרים דרך סדרה של חורים קטנים בשסתום היניקה. מנועי דיזל משתמשים במכשיר שנקרא "מסילה משותפת" אשר מפרק דיזל נוזלי על ידי התזתו לזרם אוויר ומסירתו לתאי בעירה בלחץ גבוה. מערכת הדלק של מכונית מורכבת ממרכיבים רבים. מיכל הדלק, צינור המילוי ומשאבת הדלק הם כולם חלקי המערכת. מיכל הדלק מכיל בנזין הנשלח למנוע על ידי צינור המילוי, שם הוא מתערבב באוויר לפני הצתתו על ידי מצתים. משאבת הדלק מספקת גז למנוע בלחץ גבוה.

הגיע הזמן לתידלוק חכם

מכוניות כיום מתקדמות טכנולוגית מאי פעם. יש להם הרבה חיישנים ומחשבים שעוקבים כל הזמן אחר ביצועי הרכב. מערכת הדלק של המכונית היא מרכיב חשוב במנוע. הוא אחראי על אספקת הדלק מהמיכל למנוע. מערכת הדלק מורכבת ממשאבת דלק, מסנן דלק ומספר צינורות המחברים בין שני הרכיבים הללו. המילה "דלק" היא מילה המשמשת לתיאור חומרים שנשרפים לשחרור אנרגיה. דלק יכול להיות נוזל, מוצק או גז. דוגמאות נפוצות לדלקים הןדלק בנזין, סולר, גז טבעי ופחם. דלק לרכב הוא דלק המשמש בכלי רכב כגון מכוניות ומשאיות. הסוג הנפוץ ביותר של דלק לרכב הוא בנזין (בנזין), שעשוי מנפט גולמי על ידי זיקוקו לכימיקלים שונים ולאחר מכן שילובם מחדש ליצירת מוצרים שונים כגון בנזין (בנזין) או סולר. צריכת הדלק של רכב היא גורם חשוב בבחירת הרכב המתאים לכם. ישנם סוגים רבים של דלקים כגון סולר, בנזין, גז טבעי וחשמל. הדלק, או האנרגיה, שמכונית צריכה להפעיל הוא בדרך כלל בנזין, דיזל, גפ"מ או CNG. בנזין הוא מקור הדלק הפופולרי ביותר למכוניות והוא מורכב בדרך כלל מתערובת של פחמימנים המתקבלים מנפט גולמי. דיזל וגפ"מ הם גם דלקים מבוססי פחמימנים אך הם משמשים בעיקר לכלי רכב מסחריים. CNG הוא גז טבעי שהומר לצורה דחוסה. סוג דלק זה ידידותי יותר לסביבה מהסוגים האחרים וניתן להשתמש בו גם במכוניות וגם באוטובוסים.

דלקן לרכב

הדלק למכוניות תורם עיקרי לפליטת גזי החממה. הפליטות מזיקות לסביבה ולבריאות האדם. מנועי רכב משתמשים בדלקים מאובנים כגון בנזין, סולר או גז טבעי. דלקים אלו משחררים פחמן דו חמצני וגזים אחרים לאוויר כאשר הם נשרפים. גזים אלו גורמים לזיהום, להתחממות כדור הארץ ולגשם חומצי. ישנם שני סוגים עיקריים של דלק: נפט וביודלק. נפט הוא הדלק הנפוץ ביותר בעולם והוא מופק מנפט גולמי. דלק ביולוגי יכול להיעשות ממוצרים מן הצומח או מן החי, כגון אתנול או ביו-דיזל. דלקי נפט נשרפים להפקת אנרגיה, אותה ניתן להמיר לחשמל, חום או תנועה מכנית. דלק ביולוגי משמש להנעת כלי רכב ולהפקת חשמל במקומות שבהם אין דלק נפט זמין. מכונית היא לא רק אמצעי תחבורה, היא סמל סטטוס. כשאתה קונה מכונית, אתה לא רק קונה חפץ שיכול להביא אותך מנקודה א' לנקודה ב'; אתה מתחבר לרעיון של יוקרה והצלחה. זו הסיבה שאנשים תמיד מחפשים דרכים להפוך את המכוניות שלהםאוטו לחסכוניות יותר בדלק כדי שיוכלו לחסוך כסף.אחת הדרכים לחסוך בצריכת הגז היא באמצעות דלקים חלופיים כמו חשמל או מימן. דלקים אלו מאפשרים מגוון גדול יותר של כלי רכב שהם יותר ידידותיים לסביבה ופחות יקרים ממקורות דלק מסורתיים כמו בנזין או דיזל.

למידע נוסף מוזמנים לבקר באתר שלנו בכתובת: https://mylpg.co.il

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.