למה לשלם סכומים על הובלות קטנות כשאפשר להשכיר נגרר?

העלייה הבלתי נגמרת של יוקר המחייה גורם לאנשים רבים לרצות לעשות דברים מסוימים בעצמם ולחסוך בעלויות. כל אחד צריך במהלך החיים שלו להעביר ציוד ממקום אחד לאחר. זה יכול להיות ריהוט לבית אחר, ציוד לאירועים, מכשירים חשמליים גדולים וכו'. הובלות כאלו נחשבות לקטנות וכדי לחסוך בעלויות אתם יכולים לשכור נגרר ובכך לחסוך מאות שקלים!

 

למה כדאי לשכור נגרר?

עם הזמן עוד ועוד אנשים מחליטים להוביל את הציוד שלהם בעצמם. במיוחד בערים גדולות או כאשר מדובר בהובלה קטנה ולא רצינית. ניתן להיעזר בשירות של השכרת נגררים בשביל לבצע את ההובלה בעצמכם ביתר קלות ובנגלה אחת. כך, במקום לשלם על הובלה אתם משלמים רק את העלות של השכרת הנגרר.

 

אוקיי, בואו נדבר מחירים ועלויות

השכרת נגרר יכולה להתחיל מ100 שקלים ליום ולעלות בהתאם לגודל הנגרר שאתם צריכים. באמצעות הובלה על ידי נגרר אתם לא מסכנים את הציוד שברצונכם להוביל ואתם שומרים עליו בצורה הטובה ביותר. לפעמים יותר מחברת הובלה כפי שבטח ידוע לכם. בצורה הזאת אתם גם מעניקים לעצמכם שקט נפשי ויודעים שהציוד שיקר לכם מקבל יחס טוב: נקשר טוב, מוחזק טוב, מונח בצורה בטיחותית לעצמו ולסביבה.

 

איפה אפשר למצוא נגרר להשכרה?

החיפוש אחר נגרר יכול להיות מבלבל ולכן לפני שאתם פונים לחברה להשכרת ציוד חשוב לוודא שאתם יודעים מה סוג הנגרר שאתם צריכים ומה הגודל. אחרי שאתם יודעים איזה גודל אתם צריכים, מה הרכב שלכם מסוגל לסחוב וכו' אתם יכולים לפנות אחד מחברות חיפושי השכרת הציוד או הנגררים שאתם מוצאים בחיפוש באינטרנט. עוד אפשרות מעולה היא להיכנס לאתרים שמרכזים סוחרים וחברות שמשכירות ציוד במקום אחד, כמו רנט איי אל, שם אתם יכולים לצפות במגוון משכירי ציוד מהאזור שלכם, או מאזורים אחרים, לצפות בתמונות ולערוך השוואת מחירים ולפנות אל משכיר הציוד הרלוונטי ביותר והמשתלם ביותר עבורכם.

 

איך לבחור את הנגרר המתאים?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא מה הציוד שברצונכם להוביל ומה הצרכים שלו. האם מדובר בציוד כבד שיעלה על טון וחצי במשקלו? האם יש לכם את היכולת הפיזית לשנע אותו ממקום למקום בעצמכם או שתצטרכו עזרה? מה מזג האוויר? אולי הציוד רגיש לגשם ובדיוק חורף? תוכלו לבקש נגרר סגור הרמטית. האם הציוד שלכם הוא בכלל מזון? שמצריך הקפאה או שרק קירור יספיק? מה המסלול שהולכת לעשות ההובלה?

יש פתרונות נגררים לכל השאלות שהעלנו מעלה. רק חשוב שהתשובות יהיו לכם ברורות כדי שתוכלו לבחור טוב.

 

לסיכום

ניתן ואפשר לבצע הובלות קטנות בכוחות עצמכם ולחסוך מאות שקלים בכל פעם. נכון, זאת לא אפשרות שמתאימה לכולם – אבל אם אתם רוצים היא יותר מאפשרית.

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.