שירותי חילוץ רכב חשמלי

שירותי חילוץ רכב חשמלישירותי חילוץ רכבים חשמליים הוא מושג חדש יחסית, שגדל בפופולריות מאז הופעת הרכב החשמלי ורכבים היברידיים. הרעיון הוא להחזיק צוות של אנשי מקצוע מיומנים עם ציוד מיוחד בהישג יד, כדי לעזור לנהגים תקועים שנגמרה להם הסוללה או חווים כשלים טכניים אחרים ברכב.

מקרי השימוש בשירותי חילוץ רכבים חשמליים מגוונים וכוללים סיוע בדרכים, תיקון תקלות במכוניות ואפילו גרירת רכבים. שירותי חילוץ רכבים חשמליים עשו דרך ארוכה מאז הקמתם. בימינו הטכנו-דיגיטליים, רכבים אלו מצוידים גם בטכנולוגיית GPS המסייעת למחלצים למצוא את הנהג ולחלצו במהירות. במאמר זה נסקור את כל מה שצריך לדעת על שירותי חילוץ רכבים חשמליים, המשיכו לקרוא. 

סוגי שירותי חילוץ רכב חשמלי

כאשר מדובר על חילוץ רכב חשמלי צריך להתקשר לאיש מקצוע אמין. רכבים חשמליים הם לא רק טרנד חדש. הם מחליפים לאט אבל בהתמדה מכוניות המונעות בבנזין וסולר, במיוחד בעולם שבו העולם הולך יותר ויותר לכיוון של אי-ייבוא דלקים מרוסיה. עם זאת, כמו רכבי בנזין וסולר, נהגים של רכבים חשמליים עשויים להיתקל בבעיות מסוימות במהלך הדרך. 

ספקי שירותי חילוץ רכב חשמלי מספקים שירותים ברמות שונות, לרבות סיוע בדרכים, שירות גרר, החלפת צמיגים וצרכי חירום אחרים. כמו כן, שירותי חילוץ רכבים חשמליים נועדו לסייע לאנשים במקרה של תאונה. מה עוד צריך לדעת? בואו נדבר על אנשי המקצוע שיסייעו לכם. 

מי אנשי המקצוע העובדים בשירותי גרירה?

שירות חילוץ רכב חשמלי הוא עסק מיוחד המציע לעזור לכלי רכב חשמליים תקועים או מקולקלים, בדרך כלל עם תקלות בסוללה. צוותי הרכב מורכבים בעיקר מטכנאים שיש להם את הידע והכישורים הדרושים לאבחון הבעיה ולתקן את הרכב בזמן. זאת ועוד, בעלי המקצוע העוסקים בשירותי גרר הם האנשים שגוררים, מתקנים ומובילים רכבים ממקום למקום. 

ניתן לסווג את בעלי המקצוע העוסקים בשירותי גרר ל-4 סוגים: מפעילי גרר, מומחי חילוץ ומכונאי רכב, כמו גם חשמלאים. מפעילי גרר אחראים על הובלת רכב ממקום למקום על ידי חיבורו למשאית שלהם ולאחר מכן הובלתו עד שהם מגיעים ליעדם. מאידך, מכונאי וחשמלאי רכב אחראים לתחזוקה ותיקון של מכוניות שנגררו על ידי גרר.

האם ניתן לחלץ רכב חשמלי מכל מקום?

שירותי חילוץ רכב חשמלי הם עסקים המסייעים בפינוי מכוניות שהתקלקלו או נתקעו בכבישים ציבוריים, בכבישים פרטיים או בחניונים, בתעלות לצידי הכביש ועוד. ברוב המקרים ניתן לחלץ רכבים חשמליים, למעט מקרים קיצוניים כמו התדרדרות הרכב למים מאוד עמוקים. 

חברות גרר אחראיות בעיקר על חילוץ כלי רכב שניזוקו מכבישים מהירים או חניונים, אך הן גם מספקות סיוע בצד הדרך לנהגים הזקוקים לכך. חברות גרר חייבות להיות ברישיון מרשויות המדינה והמקומיות ועליהן לעמוד בסטנדרטים מסוימים של ציוד ותקני עבודה.

כמה עולה חילוץ רכב חשמלי?

עלות חילוץ רכב חשמלי אינה שונה בהרבה מעלות חילוץ רכב בנזין או דיזל. כאשר הסוללה ברכב החשמלי שלכם נגמרת, תצטרכו לשלם עבור גרר שיבוא לקחת אותו. עלות החילוץ הזו היא בסביבות 350 ₪ – 650 ש"ח. יש לדעת כי, עלות חילוץ וגרירת רכב חשמלי תלויה בסוג הרכב, בגודל, במיקום ובמצב (סוג התקלה).

עלות חילוץ וגרירה היא בדרך כלל בין 350 ש"ח ל-650 ₪, אבל עם זאת, ישנם מקרים שבהם המחיר יכול להגיע לאלפים של שקלים, תלוי במקרה. קשה לקבוע את העלות הכללית של חילוץ רכב חשמלי, מכיוון שגורמים שונים נכנסים לתמונה. אם למשל יש עומסי תנועה כבדים, מזג אוויר סוער ועוד, פרמטרים אלו משפיעים על המחיר של החילוץ בחלק מהמקרים. 

תקלות נפוצות ברכבים חשמליים 

מה התקלות הנפוצות ברכבים חשמליים ומה יצריך חילוץ או גרירה? ובכן, כמה מהבעיות הנפוצות ביותר כוללות כשל בסוללה, כשל במנוע וחוסר טעינה. תקלה בסוללה בדרך כלל גורמת לעצירת הרכב לחלוטין. כמו כן, בעיות חשמל יכולות לגרום לאורות הרכב ואביזרים אחרים ברכב החשמלי לא לפעול כהלכה.

לבסוף, בד"כ המכוניות הללו אינן יכולות לעלות חזרה לכביש ודורשות גרר או רכב חילוץ כדי להחזיר אותן למסלול. עם זאת, בחלק מהמקרים סך הכול צריך לטעון את הסוללה, מה שאפשרי בעזרת בוסטר (BOOSTER טעינה). בתוך כך, אתם מוזמנים להכיר שירות הנקרא טעינת סוללת רכב חשמלי בדרכים.

חילוץ רכב חשמלי מהכביששירות טעינת סוללת רכב חשמלי בדרכים

הרבה אנשים משתמשים במכונית חשמלית בימינו. לכן, חשוב לדעת מהן הדרכים הטובות ביותר להטעין את המצבר לרכב החשמלי שלכם, גם כשאתם בדרכים. במובן זה, שירות טעינת רכב חשמלי תוך כדי תנועה הוא חובה למי שתמיד בתנועה. 

שירות טעינת רכב חשמלי בדרכים מאפשר לנהגים להטעין את המכוניות החשמליות שלהם בזמן שהם נוסעים, והוא גם נותן להם שקט נפשי שכן ניתן לקבל אותו בכל זמן ובכל מקום. כתוצאה מכך, בעלי רכבים חשמליים יכולים כעת להטעין את המכוניות שלהם בעבודה או בזמן שהם בדרכים. ספקי שירותי טעינה מציעים מגוון שירותים אלו, לרבות עמדות טעינה בעזרת "בוסטר" וטעינה מהירה. 

מה זמן הגעתו של גרר רכב חשמלי?

ישנם זמני הגעה שונים למשאיות גרר לרכבים חשמליים בהתאם למקום בו נמצא הרכב, בהתאם למצב התנועה, מזג האוויר, המקצועיות של חברת החילוץ ועוד. זמן ההגעה יכול להיות בין שעתיים ל-24 שעות, כאשר טווח של יום הגעה ניתן רק במקרים נדירים בד"כ.

אם אתם צריכים שירותי חילוץ רכב חשמלי, יהיה חשוב לוודא מראש את זמן הגעת חברת הגרירה והחילוץ. אם היא מתחייבת לשעתיים-שלוש, זהו בהחלט זמן סביר וממוצע. מעבר לכך, יהיה כבר אולי כדאי לחפש חברת חיוץ אחרת. כדי לאתר את חברת הגרירה המהירה ביותר, תוכלו להשתמש ברשת ובאתרים של השוואות מחירים. קבלו מס' הצעות מחיר, השוו ביניהן ובחרו את חברת החילוץ הנכונה לכם ביותר. 

שירותי חילוץ רכב חשמלי
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.