שירותי דרך וגרירה

שירותי דרך וגרירהשירותי דרך וגרירה הם שירותים הניתנים על ידי חברות שונות והם נועדים לסייע לבעלי רכבים שנתקעו באמצע הדרך. בביטוח, ניתן להוסיף כיסוי של שירותי דרך וגרירה המאפשר להנות מהשירותים בכל מקרה של תקלה. על כך נרחיב במאמר הבא.  

 

שירותי דרך וגרירה- מהם שירותי גרירה?

שירותי גרירה הם שירותים שניתנים במטרה להוביל כלי רכב קטנים או גדולים שנתקעו מסיבות שונות. על ידי שירותי גרירה, ניתן להוביל את הרכבים לכל יעד שתבחרו. שירותי גרירה מתבצעים על ידי חברות גרירה או אנשים פרטיים על ידי רכבים מתאימים שיכולים להעמיס או לגרור רכבים, בצורות שונות, על מנת להוביל אותם למקום הנדרש. 

 

מהם שירותי דרך? 

לעומת שירותי גרירה, שירותי דרך הם שירותים בהם אתם מקבלים תיקונים קלים באמצע הדרך. כלומר, לא תאלצו להמתין לגרר שיגרור אתכם למוסך, אלא תוכלו לקבל תיקונים קלים באמצע הדרך שיוכלו לעזור לכם להמשיך בנסיעה בכוחות עצמכם. בדרך כלל מדובר בתיקונים כמו התנעת הרכב, החלפת גלגל וכדומה. כמובן שבמקרה הצורך ניתן יהיה לחלץ את הרכב ולגרור אותו למוסך. מדובר בשירות די פשוט שניתן על ידי חברות גרירה רבות. בדרך כלל חברת גרירה משתפת פעולה עם ספק שירותי דרך וכך על ידי שיחת טלפון ופירוט התקלה אתם יכולים לדעת האם שירותי דרך יעזרו. 

חברה המעניקה שירותי דרך וגרירה

כאשר אתם מחפשים חברת גרירה יש להתחשב במספר אלמנטים שונים כמו חברה בעלת זמינות גבוהה וחברה שעובדת בפריסה ארצית. אלמנט חשוב מאוד שיש לקחת בחשבון הוא האם החברה מעניקה שירותי דרך וגרירה. קיימות חברות גרירה רבות המעניקות את שני השירותים. ההמלצה שלנו, היא לבחור בגרר שיכול להעניק לכם את שני השירותים הללו, שירותי דרך וגרירה. כך תוכלו לקבל את השירות המתאים לכם בזמן המתאים לכם, שמתאים לתקלה של הרכב ולסוג הרכב. 

 

מהם שירותי דרך וגרירה בביטוח?

שירותי דרך וגרירה הוא כיסוי שניתן להוסיף לביטוח הרכב המקיף או לביטוח צד ג'. במידה שרכבתם רק ביטוח חובה, לא תוכלו להוסיף כיסוי של שירותי דרך וגרירה. למעשה, כיסוי שירותי דרך וגרירה הוא חבילת הרחבה לביטוח, אך בשנים האחרונות היא הפכה לכיסוי סטנדרטי מאחר והנהגים זוכים לשקט נפשי ויכולים להנות משירותי גרירה או שירותי דרך בכל תקלה לרכב באמצע הדרך. 

על ידי כיסוי שירותי דרך וגרירה, תוכלו להשתמש בשירותים עבור כל תקלה בקלות ובמהירות. כל מה שתאלצו לעשות הוא לבצע שיחת טלפון לחברת הביטוח של הרכב שלכם ותקבלו הפניה לחברת שירותי גרירה ודרך. 

 

אלמנטים המשפיעים על המחיר

המחיר עבור שירותי דרך וגרירה הוא לא קבוע והוא מושפע מאלמנטים שונים. ריכזנו לכם את האלמנטים המשפיעים על המחיר- 

  • מיקום גאוגרפי- נתקעתם עם הרכב במרכז הארץ או במהלך נסיעה לאילת? כמובן שהמחיר עבור גרירת רכב שנמצא במרכז לא תעלה כמו גרירה של רכב שנתקע סמוך לאילת או ברמת הגולן. 
  • מרחק הגרירה- מלבד המיקום הגאוגרפי, גם למרחק הגרירה תהיה השפעה. כלומר, אם נתקעתם סמוך לאילת ואתם רוצים לגרור את הרכב לאילת, מרחק הגרירה לא יהיה משמעותי. מצד שני אם אתם רוצים לגרור את הרכב חזרה למרכז או לצפון הארץ למוסך הקרוב לבית שלכם, שירותי הגרירה יעלו בהתאם למרחק הגרירה. 
  • סוג השטח- יכול להיות מצב בו נתקעתם עם הרכב על כביש מהיר, יכול להיות מצב בו נתקעתם ברחוב שקט וקטן ויכול להיות מצב בו נתקעתם בדרך עפר או בבוץ טובעני. לכל שטח תהיה השפעה על המחיר. 
  • סוג הרכב- כמובן שגם לסוג הרכב תהיה השפעה על המחיר. אם תבקשו לגרור רכב פרטי המחיר יהיה שונה מאשר אם תבקשו לגרור רכב מסחרי גדול וכבד. 
  • סוג התקלה- תקלות שונות יכולות להשפיע על סוג רכב הגרר גם. כלומר, קיימים רכבי גרר שמעלים את הרכב על משטח הרמה על ידי מנוף, יש כאלה שמרימים על ידי כבל גרירה חשמלי ויש כאלה שגוררים את הרכב כאשר הוא נוסע על הגלגלים האחוריים שלו. לכן יש להתאים את רכב הגרר לסוג התקלה, מה שישפיע על המחיר. 
  • זמן הגרירה- מתי נתקעתם? האם אתם צריכים שירותי גרירה באמצע הלילה או במהלך היום? האם נתקעתם בשבת או בחג או ביום חול? שירותי גרירה בלילה או בימי שבת וחג יהיו יקרים יותר מאשר גרירה במהלך יום חול בשעות הצהריים או הבוקר. 
  • האם אתם צריכים רק שירותי דרך, רק שירותי גרירה או שירותי דרך וגרירה- כמובן שכל אחד מהשירותים הללו מתומחר בצורה שונה, כאשר בדרך כלל המחיר עבור שירותי דרך יהיה נמוך יותר מהמחיר עבור שירותי גרירה. במידה שתצטרכו שירותי דרך והם לא יעזרו לכם ויהיה צורך בשירותי גרירה בנוסף לכך, המחיר יעלה בהתאם. 

כמה עולים שירותי דרך וגרירהאז כמה עולים שירותי דרך וגרירה?

לאחר שהבנו את הגורמים המשפיעים על העלות של שירותי דרך וגרירה, ריכזנו לכם ממוצע מחירים- 

  • גרירת רכב פרטי עד ל-10 ק"מ- העלות תנוע בין 100 ל-300 שקלים. 
  • גרירת רכב פרטי בין 10 ל-30 ק"מ- העלות תנוע בין 300 ל-500 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 10 שקלים. 
  • גרירת אופנוע בתוך העיר- העלות תנוע בין 150 לבין 200 שקלים.
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-10 ק"מ- העלות תנוע בין 200 ל-400 שקלים. 
  • גרירת רכב מסחרי עד ל-30 ק"מ- העלות תנוע בין 400 ל-600 שקלים. 
  • גרירת משאית מעל 3.5 טון עד 30 ק"מ- העלות תנוע בין 700 ל-900 שקלים. עבור כל קילומטר נוסף יש להוסיף 15 שקלים. 
  • תוספת על קריאה לגרר בשעות הלילה או בימי שבת וחג- בין 120% ל-175%. 
  • שירותי דרך- המחיר עבור שירותי דרך בסיסיים ינוע בין 150 ל-300 שקלים. המחיר עבור שירותי דרך מתקדמים ינוע בין 500 ל-800 שקלים ואף יותר, בהתאם לתקלה. 
שירותי דרך וגרירה
ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שירותי גרירה

ולדימיר ינושב שרותי גרירה. מייסד ומנהל המרכז לשירותי גרירה ושירותי דרך.
התחיל את דרכו בתור סבל שכיר, לאחר מכן עבר לעצמאות עם חברה עצמאית.
כיום ולדימיר מנהל את הפורטל במטרה להנגיש לכמה שיותר אנשים כמה שיותר מידע בתחום.